مسئول کمیته مسابقات مردان البرز؛

امیدوارم در سال جدید همچون گذشته، عملکردی شایسته ی استان رقم بزنیم

پیمان ثابت با اشاره بر تعداد و چگونگی برگزاری مسابقات در سطح استان گفت: بیش از 4000 نفر در مسابقات استان در قالب رقابت های انتخابی، آزاد و... شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، با اعلام پیمان ثابت مسئول کمیته مسابقات استان در سال گذشته بیش از 30 رقابت رسمی در سه بخش مسابقات انتخابی، آزاد و ... در هیات استان برگزار شد.

پیمان ثابت بااشاره به این مهم گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته و تقویم ورزشی مصوب استان کلیه رقابتها در زمان مقرر شده برگزار شد.

وی ادامه داد: برای اعزام تیم های منتخب استان به رقابت های قهرمانی کشور 18 دوره مسابقات انتخابی با حضور 1265 تکواندوکاردر سطح استان انجام گردید و در همه رده های سنی تیم های منتخب استان راهی رقابت ها شده و بر روی سکوهای قهرمانی قرار گرفتند.

مسئول کمیته مسابقات افزود: با توجه به اینکه برگزاری مسابقات آزاد در رده های سنی پایه تاثیر به سزایی در رشد و شکوفایی هنرجویان دارد و باعث می شود تکواندوکاران قبل از اخذ کمربند قرمز و بالاتر و قرارگرفتن در میادین انتخابی با فضای مسابقه و زمین آشنا گردد طی هر فصل نیز مسابقاتی در رده سنی خردسال، شکوفه، نونهال و نوجوان با رده کمربند سبز و آبی برگزار کرده که در مجموع بیش از 1500 نفر در این رقابت ها طی چهار دوره برگزاری شرکت کردند. ضمن آنکه بیش از 20 رقابت آزاد نیز در سطح شهرستان های استان به صورت مناسبتی برگزار شد.

ثابت گفت: مسابقات جام باشگاه های استان البرز نیز از دیگر رقابت هایی است که هرساله با استقبال اساتید روبرو می شود و باشگاه های مستعد و هنرجویان با استعداد نیز شناسایی میشوند که در سال گذشته به علت تراکم بالای تعداد مسابقات صرفا در دو رده خردسالان و نونهالان برگزار گردید.

وی از دیگر برنامه هایی که در سال 97 برگزار شد به برگزاری مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشور در رده سنی نونهالان اشاره کرد که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون تکواندو در سطح کشوری صورت گرفت و تیم البرز نیز موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی گردیدند.

مسئول کمیته مسابقات در ادامه گفت: در بخش هان مادانگ، هیانگ و پومسه قهرمانی استان نیز مسابقات برگزار شد که توجه به برگزاری این رقابتها نتیجه خوبی داشته است و ما در هر سه بخش بازیکنان مستعدی داریم که در اردوهای ملی به سر میبرند و امید کسب مدال در رقابت های برون مرزی محسوب می شوند.

پیمان ثابت خاطر نشان کرد: خوشبختانه با حمایت مسئولین هیات و در راس آن محمد نوذری رییس هیات کلیه برنامه های پیش بینی شده ما اجرایی شد و حضور موفق البرزی ها در همه عرصه ها مرهون زحمات توجه ویژه مسئولین خصوصا در بخش برگزاری مسابقات بوده است که جای تشکر و قدرانی دارد.

وی در پایان گفت:در اواخر سال 97 مسابقات انتخابی رده سنی خردسالان، نونهالان و پومسه جهت اعزام به رقابتهای قهرمانی کشور سال 98 برگزار شد تا تیم ها با شرکت در اردوی استان حضور قدرتمندی در این رقابتها داشته باشند؛ امیدوارم در سال جدید همچون گذشته، عملکردی شایسته استان رقم بزنیم.

 

  • 11:15
  • 1398/02/02
  • 15741