بیژن گلی زاده اعلام کرد؛

چشم انداز مطلوبی برای هیانگ استان البرز پیش بینی می کنیم

مسئول کمیته هیانگ البرز گفت: خوشبختانه با برگزاری دوره های مربیگری و افزایش کلاس های هیانگ در سطح استان گام بلندی در راستای ترویج این رشته و پرورش قهرمانان برداشتیم، امیدوارم در سال جاری نیز این آمار رو به افزایش باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، با اعلام بیژن گلی زاده مسئول کمیته هیانگ جمعیت این بخش در استان در سال 97 با افزایش دو برابری روبرو بوده است.

گلی زاده با اشاره به این موضوع گفت: با توجه به فعالیت های صورت گرفته و پیش بینی های لازم انتظار داریم در سال جاری نیز به تعداد علاقه مندان این رشته افزوده شود. در سال های گذشته در بحث داوری نیاز به حضور داوران دیگر استان ها برای برگزاری مسابقات داشتیم اما در سال 97 با برگزاری کلاس و دوره های داوری به خودکفایی لازم رسیدیم.

بیژن گلی زاده ادامه داد: خوشبختانه با برگزاری دوره های مربیگری و افزایش کلاس های هیانگ در سطح استان گام بلندی در راستای ترویج این رشته و پرورش قهرمانان برداشتیم، امیدوارم در سال جاری نیز این آمار رو به افزایش باشد.

مسئول کمیته هیانگ از کسب عناوین تیم منتخب استان البرز در مسابقات قهرمانی کشور، عضویت حداکثری نمایندگان البرزی در تیم های ملی (جهت حضور در رقابت های آسیایی قرقیزستان)سخن راند و ابراز امیدواری کرد این موفقیت ها با حمایت های مسئولین هیات متداوم باشد. گلی زاده افزود: در سال 97 دو دوره آزمون ارتقاء کمربند در گستره استانی و کشوری در بخش مردان و زنان برگزار کردیم. تشکیل تیم های خردسال، نونهال، نوجوان و جوانان و بزرگسال در استان و معرفی مربی در هر رده برای شرکت قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشور سال 98 از دیگر برنامه های اجرایی کمیته هیانگ می باشد.

وی افزود: با توجه به موقعیت و جایگاه فعلی هیانگ استان انتظارات در این رشته بیش از گذشته می باشد و این امر مسئولیت ما را سنگین تر خواهد کرد در مجموع چشم انداز مطلوبی برای هیانگ استان پیش بینی می کنیم. امیدوارم با برنامه ریزی منسجم، یکدلی و اتحاد بین مربیان البرزی شاهد رشد و ارتقاء هیانگ در این استان قهرمان پرور باشیم.

 

  • 11:28
  • 1398/02/07
  • 16053