لشکری: پشتوانه سازی در پاراتکواندو یکی از اصلی ترین اهدافمان است

رییس انجمن پاراتکوندو کشورمان گفت: با برگزاری نخستین دوره رقابت های قهرمانی کشور در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به دنبال پشتوانه سازی هستیم و این امر یکی از اصلی ترین اهدافمان است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسعود لشکری رییس انجمن پاراتکواندو کشور در گفتگو با روابط عمومی این هیات با اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در ۱۱ اردیبهشت ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن گفت: چهارمین دوره رقابت های قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان و نخستین دوره قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان - نوجوانان را به منظور شناسایی نفرات برتر برای حضور در اردوهای تیم ملی پاراتکواندو جهت شرکت در رویدادهای بین المللی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: این رقابت به میزبانی هیات تکواندو استان تهران و در سالن زنده یاد سید سعید مهیمن و با همکاری فدراسیون تکواندو و فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار خواهد شد که البته در دو دوره قبل هم هیات تهران میزبانی این رقابت ها را به عهده داشته است.

لشکری با اشاره به هدف برگزاری نخستین دوره رقابت های قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان - نوجوانان گفت: همان طور که در جریان هستید تکواندو برای اولین بار جواز حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کرده و نفرات حاضر در این رویداد می بایست کسب سهمیه کنند. با برگزاری نخستین دوره رقابت های قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان و نوجوانان به دنبال پشتوانه سازی هستیم و این مهم در پاراتکواندو یکی از اصلی ترین اهدافمان است.

وی افزود: نفرات برتر این رقابت ها از روز ۱۵ اردیبهشت ماه در کنار سایر ملی پوشان که با هماهنگی کادر فنی در رقابت های انتخابی حضور نداشته اند در آکادمی المپیک در اردوها شرکت خواهند کرد تا خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در کشور اردن آماده کرده و بتوانیم از عنوان قهرمانی دوره گذشته دفاع نماییم.

  • 16:59
  • 1398/02/09
  • 10176