تجلیل از قهرمانان، مربیان و مسئولین هیات تکواندو استان بوشهر

طی مراسمی از خانواده شهید محمد احمدی جوان اولین مدافع شهدای حرم و همچنین 45 مدال آور، پیشکسوتان و مربیان تکواندو استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ در آیینی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر، مربیان و قهرمانان و پیشکسوتان استان در سالن اجتماعات هتل ورزش استان برگزار شد از خانواده شهید محمد احمدی جوان اولین مدافع شهدای حرم و همچنین 45 مدال آور، پیشکسوتان و مربیان تکواندو استان تجلیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان در این آیین به افتخارات ورزش استان در سال 97 اشاره کرد و افزود: ورزشکاران استان در سال گذشته بیش از 42 مدال در رده های جهانی، آسیایی و بین المللی برای ورزش استان به ارمغان آوردند.

وی به وضعیت خوب تکواندو استان اشاره کرد و افزود: یکی از هیات های مدال آور استان در رده کشوری هیات تکواندو استان است و انتظار داریم دوباره این رشته در رده های بین المللی نیز صاحب نشان شود.

بهروزیان فرد افزود: برای پیشرفت این رشته امسال در رده های پایه در لیگ های کشوری اداره کل ورزش و جوانان استان شرایط حضور این تیم ها را فراهم خواهد کرد.

  • 11:39
  • 1398/02/12
  • 20332