عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

فرزان عاشورزاده تکواندوکار پرافتخار کشورمان گفت: با تمام توان برای کسب سهمیه المپیک می‌جنگم، هدفم حضور در المپیک 2020 است و برای رسیدن به آن مثل همیشه از جان مایه می‌گذارم.

پس از اعلام جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی فرزان عاشورزاده پسر بااخلاق تکواندو کشورمان با 227 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت. فرزان که اواخر فروردین ماه سال جاری زانوی پای راست خود را به تیغ جراحی سپرده بود حالا حدود 10 روزی است که فیزیوتراپی را آغاز کرده و خود را مهیای حضور در شیاپچانگ می کند.

جوان خوش آتیه تکواندو کشورمان در این خصوص در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به آسیب دیدگی قبلی که داشتم بیست و یکم فروردین ماه تصمیم گرفتم جراحی زانوی پای راست خودم را نزد دکتر کیهانی انجام دهم. خدا را شکر عمل موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشتم و روند درمان را به خوبی طی می‌کنم. در حال حاضر نیز مشغول فیزیوتراپی نزد دکتر مطوری نژاد هستم تا پس از آن تمریناتم را آغاز کنم.

وی افزود: هدف اول من بهبودی کامل است. برایم خیلی اهمیت دارد که به طور کامل آسیب دیدگی زانویم برطرف شود تا زمانی که به اردوی تیم ملی برمی‌گردم بدون دغدغه بتوانم برای رسیدن به هدفم تلاش کنم.

عاشورزاده خاطر نشان کرد: پس از تایید پزشک معالجم با هماهنگی سرمربی تیم ملی، در اردوها حضور پیدا می‌کنم تا بتوانم با شرکت در گرندپری ها و رقابت های پیش رو امتیازات لازم را کسب کرده و فاصله خودم با رقیبانم را کم نمایم. اختلاف امتیاز زیادی با حریفانم ندارم؛ با تمام توان برای کسب سهمیه بازی های المپیک می‌جنگم، هدفم حضور در المپیک 2020 است و برای رسیدن به آن مثل همیشه و تا ثانیه آخر از جان مایه می گذارم.

وی در پایان گفت: برای تیم ملی تکواندو در رقابت های قهرمانی جهان منچستر آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. رقابت های قهرمانی جهان همیشه بسیار حساس و سخت بوده است و امیدوارم بچه ها مزد زحمات شبانه روزی خود را بگیرند و بهترین مدال ها را کسب کنند تا بتوانند دل مردم ایران را شاد نمایند.

  • 09:42
  • 1398/02/14
  • 13445