بسحاق: برای مبارزه تمامی هوگوپوشان در مسابقات جهانی برنامه داریم

مربی تیم‌ملی تکواندو مردان گفت: با آنالیز رقبای هوگوپوشان کشورمان در مسابقات جهانی نسبت به آنها شناخت کافی کسب کرده‌ایم و برای مبارزه تمامی بچه‌ها در این میدان بزرگ برنامه داریم.

علی‌محمد بسحاق مربی تیم‌ملی مردان در رابطه با میزان آمادگی تکواندوکاران برای حضور در مسابقات جهانی 2019 در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: اردوی آماده سازی بچه‌ها از پایان دی‌ماه آغاز و در این مدت تکواندوکاران تمرینات فشرده و خوبی را پشت سر گذاشتند. با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات فشار تمرین را کاهش دادیم و امیدوارم بچه‌ بتوانند مزد زحماتشان را بگیرند.

وی افزود: از میان تکواندوکاران تنها 3 هوگوپوش تجربه شرکت در مسابقات جهانی را دارند و 5 تکواندوکار دیگر برای نخستین بار است که حضور پیدا می‌کنند. ما قصد داشتیم این نفرات را در میادین دیگر نیز محک بزنیم که با توجه به شرایط این مهم حاصل نشد اما آنها در جایگاه خوبی قرار دارند و برای مبارزه در آوردگاه جهانی آماده هستند.

مربی تیم‌ملی تکواندو خاطرنشان کرد: با آنالیز رقبای هوگوپوشان کشورمان در مسابقات جهانی نسبت به آنها شناخت کافی کسب کرده‌ایم و برای مبارزه تمامی بچه‌ها در این میدان بزرگ برنامه داریم.

بسحاق تصریح کرد: کره‌جنوب��، روسیه و انگلیس از مهم‌ترین حریفان ما هستند اما با توجه به اینکه این رقابت‌ها سال قبل از بازی‌های المپیک برگزار می‌شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تک‌چهره‌های کشورهای دیگر نیز تمام تلاش خود را برای کسب مدال به کار خواهند گرفت.

وی اینطور ادامه داد: در این دوره امتیازدهی برای رده‌بندی تیمی تغییر کرده است و شرایط به مراتب سخت‌تر است اما هدف‌گذاری ما کسب بهترین نتیجه است.

مربی تیم‌ملی تکواندو در پایان گفت: از مردم می‌خواهم دعای خیرشان را بدرقه راه تیم با انگیزه ما نمایند و امیدوارم بچه‌ها با همت بتوانند نتیجه‌ای که مردم و جامعه تکواندو از آنها انتظار دارند را کسب نمایند.

  • 10:26
  • 1398/02/17
  • 18157