عبداللهی: تکواندوکاران نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرند

مربی تیم‌ملی تکواندو مردان گفت: کشورها سرمایه گذاری عظیمی در رشته تکواندو انجام داده‌اند و  قطعا حضور تک چهره‌های قدرتمندی را در مسابقات جهانی شاهد هستیم؛ به همین خاطر تکواندوکاران نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرند و هر دیدار باید برای آنها حکم فینال داشته باشد.

وحید عبداللهی مربی تیم‌ملی تکواندو مردان در خصوص میزان آمادگی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: از ابتدای اردو همه دغدغه کادرفنی آماده‌ کردن بچه‌ها از نظر فنی و جسمانی بود و به این مهم دست پیدا کردیم؛ خدا را شکر ملی‌پوشان در این مدت پیشرفت خوبی داشتند و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در این رقابت‌ها رقم بزنیم.

وی افزود: بچه‌ها از انگیزه بالایی برای افتخارآفرینی و درخشش در میدان جهانی برخوردار هستند و آمادگی کامل را برای حضور در این رویداد کسب کردند.

عبداللهی تصریح کرد: در این دوره امتیازدهی برای تصاحب سکو متفاوت است و قطعا برای رسیدن به این مهم باید مدال طلا کسب نماییم. تیم جوانی را در اختیار داریم و 5 نفر از آنها تجربه‌ای از میدان جهانی ندارند اما با توجه به شرایط فنی، بدنسازی و انگیزه بالا فکر می‌کنم بتوانند در این رویداد موفق باشند.

مربی تیم‌ملی تکواندو گفت: آسیب جزء لاینفک ورزش حرفه‌ای و قهرمانی است اما خدا را شکر بچه‌ها آسیب جدی ندارند و با تلاش کادر پزشکی با تمام توان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به مهم‌ترین رقبای تیم در میدان جهانی گفت: کره‌جنوبی، انگلیس و روسیه تکواندوکاران خوبی را در اختیار دارند اما نباید از این موضوع غافل شد که کشورها سرمایه گذاری عظیمی در رشته تکواندو انجام داده‌اند و قطعا حضور تک چهره‌های قدرتمندی را در مسابقات جهانی شاهد هستیم؛ به همین خاطر تکواندوکاران نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرند، هر دیدار باید برای آنها حکم فینال داشته باشد و بهترین مبارزات خود را به نمایش بگذارند.

عبداللهی در پایان گفت: از مردم عزیز می‌خواهم که دعای خیرشان را بدرقه راه ما نمایند تا انشالله با انرژی‌های مثبت آنها بچه‌ها بتوانند نتایج خوبی را رقم بزنند.

  • 13:01
  • 1398/02/17
  • 16923