کیانی: با تمرین سخت می‌توانیم به راحتی مدال کسب کنیم

نماینده وزن 49- کیلوگرم تکواندو زنان گفت: در مسابقات جهانی دوره قبل با توجه به اینکه سن کمتری داشتم حس می‌کردم بدست آوردن عنوان در این رویداد امری غیر ممکن است اما اکنون می‌دانم با تمرین سخت می‌توانیم به راحتی مدال کسب کنیم.

ناهید کیانی تکواندوکار وزن 49- کیلوگرم کشورمان از نماینده‌های با تجربه تیم اعزامی به قهرمانی جهان 2019 محسوب می‌شود که تاکنون در میادین مختلف برای ایران کسب افتخار کرده است؛ او در دوره قبل این رقابت‌ها نیز حضور داشت اما در یک قدمی تصاحب سکو از گردونه مسابقات کنار رفت و حالا به دنبال جبران نتیجه دور قبل است. وی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: شرایط اردو و تمرینات بسیار خوب بود، از نظر فنی از اول اردو تاکنون خیلی پیشرفت کردم و موفق شدم آمادگی لازم برای شرکت در این رویداد را کسب نمایم.

وی افزود: پیش از این در میدان مبارزه تنها از پای چپ خود استفاده می‌کردم اما خدا را شکر الان توانایی به کارگیری هر دو پا را دارم و امیدوارم در مسابقات جهانی بیشترین امتیاز را از پای راستم بگیرم تا اعتماد به نفسم بالاتر برود.

کیانی اینطور ادامه داد: مهمترین حریفان من در این رقابت‌ها تکواندوکاران تایلند، کره‌جنوبی، کروواسی، صربستان و چین هستند اما من آماده رویارویی با آنها هستم.

تکواندوکار وزن 49- کیلوگرم کشورمان گفت: در وزن تخصصی خودم حضور پیدا می‌کنم و تقریبا تمامی حریفان و تکنیک‌های آنها را می‌شناسم. به جز نماینده چین با بیشتر آنها مبارزه کردم که این موضوع خیلی به من کمک می‌کند و امیدوارم بتوانم مزد زحماتم را بگیرم.

وی با اشاره به تجربه‌هایی که در کارنامه دارد گفت: من تاکنون حضور در میادین مختلفی را تجربه کرده‌ام و دوره قبل نیز در مسابقات جهانی حضور داشتم و در یک قدمی کسب سکو نتیجه را واگذار کردم؛ اما ناهید در این دوره بسیار متفاوت است چراکه هم از نظر فنی تغییر کردم و هم در دوره قبل با توجه به اینکه سن کمتری داشتم حس می‌کردم بدست آوردن عنوان در این رویداد امری غیر ممکن است اما اکنون می‌دانم با تمرین سخت می‌توانیم به راحتی مدال کسب کنیم.

کیانی خاطرنشان کرد: من سعی کردم تجربه‌ای که از حضور در ای رقابت‌ها دارم را در اختیار دیگر تکواندوکاران قرار دهم؛ آنها فکر می‌کنند این رقابت‌ها در مقایسه با نوجوانان بسیار سخت است اما من به آنها تاکید کردم هیچ تفاوتی ندارد و اگر اینطور فکر کنند نمی‌تواند نتیجه بگیرند.

وی در پایان گفت: تیم با انگیزه‌ای داریم که در تمرینات بسیار سخت تلاش کرده‌اند. از مردم می‌خواهم برای ما دعا کنند چراکه ما کاملا آماده هستیم و تنها به دعای خیر آنها نیاز داریم.

  • 19:38
  • 1398/02/20
  • 17947