پلنگ‌افکن: برای پوشیدن هوگوی تیم‌ملی خیلی تلاش کردم/ هدفم قهرمانی در مسابقات جهانی است

تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان گفت: من برای پوشیدن هوگوی تیم‌ملی خیلی تلاش کردم؛ خدا را شکر به مرحله پایانی مسابقات انتخابی راه پیدا کردم و با اثبات توانایی خود توانستم عضو تیم‌ملی باشم اما این موضوع ملاک اصلی من نیست و هدفم قهرمانی در مسابقات جهانی است.

محمدحسن پلنگ‌افکن تکواندوکار 21 ساله مازندرانی از جوانانی است که موفق شده با اثبات توانمندی خود به اردوی تیم ملی تکواندو راه پیدا کرده و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب نماید. وی به عنوان نخستین نماینده ایران بر شیاپ‌چانگ این رویداد بزرگ حاضر می‌شود.

نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر موفق شدیم به آمادگی لازم برای حضور در این میدان بزرگ دست پیدا کنیم.

وی افزود:  شرایط اردو خیلی خوب بود و متخصص روانشناسی که در کنار تیم حضور داشت خیلی به من کمک کرد تا از نظر روانی نیز برای مبارزه در آوردگاه جهانی آماده شوم.

پلنگ افکن اینطور ادامه داد: در مسابقات بین‌المللی کیش عملکرد خوبی از خود نشان دادم که من را یک قدم به میدان جهانی نزدیک‌تر کرد. پس از نتایجی که در این رقابت‌ها کسب کردم توانستم به مرحله پایانی مسابقات انتخابی راه پیدا کنم و با اثبات توانایی خود عضو تیم‌ملی باشم. من برای پوشیدن هوگوی تیم‌ملی خیلی تلاش کردم اما این موضوع ملاک اصلی من نیست و هدفم قهرمانی در مسابقات جهانی است؛ با تمام وجود تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را در نخستین تجربه حضورم داشته باشم.

هوگوپوش وزن دومی کشورمان در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین حریفش کیست؟ گفت: اصلا نمی‌توان گفت کدام‌ یک مهم‌تر هستند چراکه مسابقات جهانی است و همه برای بهترین نمایش خود حضور پیدا می‌کنند. هر دیدار برای من حکم فینال را دارد و در آن از جان مایه می‌گذارم.

وی در پایان گفت: همه اعضای تیم انگیزه‌ی بالایی دارند و برای کسب بهترین نتیجه تمام توان خود را به کار گرفته‌اند. امیدوارم بتوانیم دست پر به ایران بازگردیم و زحمات تمام کسانی که برای ما تلاش کرده‎اند را پاسخگو باشیم.

  • 21:07
  • 1398/02/20
  • 17461