جوادی: در مسابقات جهانی تمامی تکواندوکاران پرقدرت ظاهر می‌شوند

پریسا جوادی هوگوپوش وزن 57- کیلوگرم کشورمان گفت: در مسابقات جهانی تمامی تکواندوکاران پرقدرت ظاهر می‌شوند و همگی خوب هستند اما از میان آنها انگلیس، چین و ترکیه جزء رقیبان سرسخت من هستند.

پریسا جوادی تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان برای نخستین مرتبه است که در مسابقات جهانی بزرگسالان حضور دارد. وی پیش ازاعزام به این رویداد در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: نزدیک به 5 ماه است که در اردو هستیم و تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر روند رو به رشدی را طی کرده و توانستیم آمادگی لازم را کسب نماییم.

وی افزود: در مسیر آماده‌سازی، مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر به میزبانی کیش را در برنامه داشتیم که در این رقابت‌ها دو مدال نقره به نام خود ثبت کردم و متاسفانه با اینکه جلو بودم نتیجه را به برخی اشتباهات واگذار کردم اما همین موضوع باعث شد نقاط ضعف و قوت خود را بشناسم و آنها را برطرف نمایم.

جوادی با اشاره به مهم‌ترین رقبایش گفت: در مسابقات جهانی تمامی تکواندوکاران پرقدرت ظاهر می‌شوند و همگی خوب هستند اما از میان آنها انگلیس، چین و ترکیه جزء رقیبان سرسخت من هستند.

تکواندوکار وزن چهارمی کشورمان گفت: من در رده‌سنی بزرگسالان تجربه حضور در مسابقات جهانی را ندارم؛ احساس می‌کنم برای شرکت در این رویداد از نظر روانی آمادگی خوبی کسب کردم که این موضوع فاکتور مهمی است، امیدوارم با بهره‌گیری از این عامل بتوانم تاریخ‌ساز شوم.

وی با بیان اینکه دلش می‌خواهد جواب زحمات کادرفنی را به بهترین شکل پاسخ بدهد تصریح کرد: این رقابت‌ها میدان بزرگی است و تمام کشورها برای ثابت کردن خود در این رویداد حاضر می‌شوند اما تنها به کسب مدال فکر می‌کنم و دلم می‌خواهد شرمنده مربیان نشوم.

جوادی در پایان گفت: همدلی خوبی میان تیم حاکم است و سعی کردیم در این مدت به خوبی از یکدیگر حمایت کنیم؛ از مردم و خانواده بزرگ تکواندو می‌خواهم برای ما دعا کنند تا بتوانیم پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

  • 13:12
  • 1398/02/21
  • 18387