ولی‌نژاد: قهرمانی در المپیک جوانان انگیزه من را دو چندان کرد

یلدا ولی‌نژاد نماینده وزن 62- کیلوگرم تکواندو کشورمان گفت: مهرماه سال گذشته با غلبه بر تمامی حریفانم موفق شدم عنوان قهرمانی را در بازی‌‌های المپیک جوانان کسب نمایم این مهم انگیزه من را دوچندان کرد و به خودباوری رسیدم.

یلدا ولی‌نژاد تکواندوکار 17 ساله‌ تیم‌ملی بانوان می‌باشد که خود را برای حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان آماده کرده است؛ یلدا که به تازگی وارد رده‌سنی بزرگسالان شده تاکنون توانسته طلا و برنز قهرمانی آسیا و عنوان قهرمانی بازی‌های المپیک جوانان را به نام خود ثبت نماید. وی پیش از اعزام در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: نزدیک به 5 ماه است که در اردو تمرینات را به صورت منظم و فشرده پیگیری می‌کنیم و همه چیز آماده است تا بتوانیم بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

وی افزود: از نظر فنی، جسمانی، سرعت و تکنیک از اول اردو تاکنون خیلی پیشرفت کرده‌ام و در این مدت زحمات زیادی کشیده‌ام؛ امیدوارم بتوانم مزد تلاشم را بگیرم.

ولی‌نژاد با اشاره به مدال طلای خود در بازی‌های المپیک جوانان گفت: مهرماه سال گذشته با غلبه بر تمامی حریفانم موفق شدم عنوان قهرمانی را کسب نمایم، این مهم انگیزه من را دوچندان کرد و به خودباوری رسیدم چراکه با تصاحب این مدال مطمئن شدم هیچ‌چیز از دیگر حریفان کم ندارم.

نماینده وزن 62- کیلوگرم گفت: مهمترین حریفان من ترکیه، صربستان، فرانسه و اسپانیا هستند اما این هوگوپوشان را آنالیز کردم، برای مبارزه با آنها برنامه دارم و به دنبال تکرار مدال طلا در مسابقات جهانی هستم.

وی در پایان گفت: مطمئن هستم اگر در روز مسابقه خودم باشم می‌توانم بهترین مدال را کسب نمایم. از همه می‌خواهم برایم دعا کنند تا مزد زحماتم را بگیرم.

  • 14:56
  • 1398/02/21
  • 18530