بخشی: امیدوارم طلای جهانی نوجوانان را در این رویداد بزرگ تکرار کنم

تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم کشورمان گفت: نخستین دوره است که در مسابقات جهانی بزرگسالان حضور دارم؛ پیش از این و در رده‌سنی نوجوانان توانستم عنوان قهرمانی را کسب کنم امیدوارم بتوانم مزد زحماتم را بگیرم و این نشان خوشرنگ را در رده‌سنی بزرگسال نیز تکرار نمایم

امیرمحمد بخشی تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم کشورمان از سال گذشته در تیم‌ملی بزرگسالان حضور دارد و در نخستین تجربه خود در این رده‌سنی و در مسابقات قهرمانی آسیا توانست بر سکوی قهرمانی بایستد. امیرمحمد در بازی های آسیایی نیز موفق شد عنوان نایب قهرمانی را کسب کند و پس از آن و با اثبات توانایی خود در ترکیب تیم‌ اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان 2019 قرار گرفت.

وی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با تدابیر کادرفنی و همچنین حمایت فدراسیون به آمادگی لازم برای حضور در این رویداد بزرگ و رویارویی با رقیبانم رسیده‌ام و از نظر فنی نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کردم. خدا را شکر از نظر روانی نیز در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم و امیدوارم در مسابقات قهرمانی جهان بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

بخشی اینطور ادامه داد: نخستین دوره است که در مسابقات جهانی بزرگسالان حضور دارم؛ پیش از این و در رده‌سنی نوجوانان توانستم عنوان قهرمانی را کسب کنم امیدوارم بتوانم مزد زحماتم را بگیرم و این نشان خوشرنگ را در رده‌سنی بزرگسال نیز تکرار نمایم.

نماینده وزن 74- کیلوگرم کشورمان گفت: خدا را شکر در این رده‌سنی توانستم عملکرد خوبی داشته باشم، در مسابقات قهرمانی آسیا مدال طلا کسب کردم و پس از آن در بازی‌های آسیایی متاسفانه برابر "دای هون لی" کره‌ای نتیجه را به رای داوران واگذار کردم؛ در مسابقات جهانی خود را ثابت خواهم کرد و انتقام این رقابت‌ها را می‌گیرم.

وی با اشاره به مهم‌ترین رقبای خود گفت: اردن، ازبکستان، کره‌جنوبی و بلژیک تکواندوکاران خوبی هستند؛ فیلم تمامی حریفان را با کادرفنی آنالیز کرده‌ایم و آنها نیز نقاط ضعفم را به من گوشزد کردند تا بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

بخشی خاطرنشان کرد: مبارزات همانند دوره‌های قبل طی دو روز برگزار می‌شود؛ با این تفاوت که در این دوره تنها مبارزات فینال روز بعد انجام خواهد شد. به نظرم این موضوع خیلی خوب است چراکه هر هوگوپوش با توجه به اینکه 5 تا 6 مبارزه را پشت سر می‌گذارد می‌تواند ریکاوری کوچکی داشته باشد و خود را برای فینال آماده نماید.

تکواندوکار وزن پنجمی در پایان گفت: مدال طلا تک تک اعضا در کسب عنوان تیمی تاثیرگذار است؛ امیدوارم مردم عزیزمان دعای خیرشان را بدرقه راهمان کنند تا دست پر و با بهترین کاپ از منچستر بازگردیم.

  • 09:38
  • 1398/02/22
  • 18046