برخورداری: تجربه کم را می‌توان با تلاش سخت جبران کرد

نماینده وزن 80- کیلوگرم تکواندو گفت: برای نخستین بار است که در میدان بزرگ جهانی حضور پیدا می‌کنم اما به این موضوع ایمان دارم که تجربه کم را می‌توان با تلاش سخت جبران کرد.

مهران برخورداری تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم 19 ساله کشورمان است که توانست با اثبات توانایی خود به ترکیب تیم‌ملی ملحق شده و به عنوان کم سن‌ترین عضو تیم‌ در مسابقات جهانی حضور داشته باشد. وی در خصوص شرایط اردو در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: خدا را شکر در مدت اردوها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمام تیم با انگیزه و همدل  خود را برای حضور در این رویداد بزرگ آماده کرده‌اند.

وی افزود: برای نخستین بار است که در میدان جهانی حضور پیدا می‌کنم اما به این موضوع ایمان دارم که تجربه کم را می‌توان با تلاش سخت جبران کرد. زمانی‌که تمرینات خود را در اردو آغاز کردم می‌دانستم کار سختی پیش‌رو دارم اما برای برای کسب بهترین نتیجه از هیچ تلاشی دریغی نخواهم کرد.

برخورداری با اشاره به مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: در این رقابت‌ها برابر نماینده پرافتخار کره‌جنوبی که جایگاه هشتم رنکینگ را در اختیار دارد عملکرد خوبی داشتم و خدا را شکر توانستم او را از پیش‌رو بردارم اما متاسفانه در مرحله فینال با توجه  به آسیبی که دیدم برابر نماینده اردن نتوانستم به خوبی مبارزه کنم و تنها با یک اختلاف امتیاز نتیجه را واگذار کردم. البته ناگفته نماند که او اصلا نتوانست از من امتیاز بگیرد و تمامی امتیازاتش از اخطار بود.

نماینده وزن ششمی تکواندو کشورمان گفت: برای پوشیدن هوگوی تیم‌ملی و حضور در این میدان بزرگ خیلی تلاش کردم و مسیر سختی را پشت سر گذاشتم. از فیلتر‌های مختلف انتخابی رد شدم تا توانستم نظر کادرفنی را جلب نمایم اما تنها این موضوع برای من کافی نیست و هدفم کسب نشانی خوشرنگ‌ در این رقابت‌ها است.

وی اینطور ادامه داد: با توجه به اینکه تکواندو در سطح دنیا پیشرفت کرده اصلا نمی‌توان گفت کدام حریف بهتر است؛ هیچ رقیبی را دست کم نمی‌گیرم و در میدان مبارزه با تمام توان به مصاف آنها می‌روم.

برخورداری تصریح کرد: بسیاری از تکواندوکاران تکنیک‌ها و تاکتیک‌های من را نمی‌شناسند و این موضوع امتیاز ویژه‌ای برای من محسوب می‌شود؛ حتما از این مهم بهره کافی را می‌برم و تلاش می‌کنم دل مردم ایران را شاد نمایم.

وی در پایان گفت: از مردم عزیز ایران می‌خواهم برای ما دعا کنند چراکه انرژی‌های مثبت آنها در لحظات سخت به خوبی احساس می‌شود. امیدوارم بتوانیم مزد زحمات همه کسانی را که برای ما تلاش کردند به بهترین شکل پاسخ دهیم.

  • 11:20
  • 1398/02/22
  • 18796