روز گذشته و در منچستر صورت گرفت؛

برگزاری کنفرانس فدراسیون جهانی تکواندو

کنفرانس فدراسیون جهانی تکواندو روز گذشته (یکشنبه – 22 اردیبهشت‌ماه) با حضور دکتر چو در خصوص توسعه اجتماعی ورزش، ورزش امن و همبستگی در ورزش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کنفرانس فدراسیون جهانی تکواندو در فاصله سه روز باقی‌مانده تا آغاز بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان درمنچستر برگزار شد تا به مسائل مهم و مطرح روز رشته تکواندو بپردازد.

دکتر "چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو در این نشست نظرات و اهداف مهم این فدراسیون را زندگی سالم با کمک ورزش و آموزش به پناهندگان سراسر جهان مطرح کرد.

رییس فدراسیون جهانی گفت: ورزش تنها یک سرگرمی نیست؛ ما می‌توانیم به افراد بی پناه قدرت داده و توانایی‌های آنها را پرورش دهیم. کودکان و جوانان پناهنده در سراسر دنیا فرصت‌های محدودی دارند و ما از طریق بنیاد بشردوستانه تکواندو ((THF به آنها آموزش می‌دهیم و با ورزش، توانایی جسمی و سبک زندگی آنها را بهبود می‌بخشیم. با این کار نه تنها عزت نفس و اعتماد به نفس  در آنها بالا می رود بلکه احترام به دیگران نیز در آنها نهادینه می‌شود؛ این همان فلسفه صلح، دوستی، اتحاد و یکپارچگی فعالیت‌های ورزشی است.

وی افزود: با آموزش تکواندو به کودکان و جوانان پناهنده و اعزام تیمی با این عنوان به مسابقات جهانی منچستر، این فدراسیون تا حدودی توانسته به اهداف بشردوستانه سازمان ملل متحد نزدیک شود.

دکتر چو در پایان به نقش مهم فدراسیون جهانی تکواندو اشاره کرد و گفت: سالم و امن بودن رقابت‌ها، تاثیرات اجتماعی ورزش بر روی قهرمانان تکواندو و همچنین ورزشکاران دیگر رشته‌ها و مردم سراسر جهان از اهداف اصلی این نشست بود که نتایج خوبی حاصل شد.

  • 11:50
  • 1398/02/23
  • 18796