بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019؛

مکزیک و انگلیس میزبان رقابت‌های گرندپری

جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو روز گذشته (دوشنبه – 23 اردیبهشت‌ماه) با حضور دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی برگزار و مکزیک و انگلیس به عنوان میزبان رقابت‌های گرندپری انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی جهان تکواندو از فردا (چهارشنبه - 25 اردیبهشت‌ماه) به مدت 5 روز در "منچستر" انگلیس برگزار می شود.

 شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو روز گذشته (دوشنبه – 23 اردیبشهت‌ماه) با حضور دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو و اعضای شورا برگزار و مکزیک به عنوان میزبان فینال  مسابقات گرندپری 2020 انتخاب شد و انگلیس نیز میزبانی یک مرحله از این رقابت ها در سال 2021 و فینال 2023 را برعهده گرفت.

رییس فدراسیون جهانی تکواندو با اشاره به این مطلب گفت: مکزیک و انگلستان دو کشور بزرگ و نام آور در عرصه تکواندو هستند و تجربه‌های بسیار خوبی از همکاری با این کشورها داریم. با توجه به اینکه سال 2020 بازی‌های المپیک را پیش‌رو داریم، در این سال تنها رقابت‌های فینال گرندپری برگزار خواهد شد.

همچنین شورای فدراسیون جهانی طبق تعهداتش نسبت به حمایت از استانداردهای مدیریتی فدراسیون تکواندو اعلام کرد که بهبود و اصلاح مقررات فدراسیون را در برنامه دارد و این موارد به زودی اجرا خواهد شد. بازسازی کمیته‌های فدراسیون جهانی تکواندو یکی از این اصلاحات شورا است که مقرر شد تعدادشان به 17 کمیته کاهش پیدا کند.

فدراسیون جهانی تکواندو مواردی را نیز برای رفاه حال ورزشکاران و حاضرین در مسابقات جهانی در نظر گرفته است؛ همچنین برنامه‌ای برای نصب روی موبایل نیز راه اندازی شد تا تمام اطلاعات مربوط به مسابقات قهرمانی جهان به راحتی در دسترس تمامی علاقمندان ورزش تکواندو قرار بگیرد.

همچنین در پایان این شورا مقرر شد جلسه بعدی 15 آذرماه پیش از فینال مسابقات گرندپری در "مسکو" روسیه برگزار شود.

گفتنی است؛ مجمع عمومی فدراسیون جهانی  نیز امروز (سه‌شنبه – 26 اردیبهشت‌ماه)  برگزار خواهد شد.

  • 07:59
  • 1398/02/24
  • 11267