دیدار هیات رییسه تکواندو آذربایجان شرقی با مدیرکل ورزش و جوانان استان

جلسه ای با حضور جلیلی نماینده مردم مراغه و عجب شير و بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، جلسه هیات رییسه تکواندو آذربایجانشرقی با حضور جلیلی نماینده مجلس و عصو هیئت رییسه، رنجبرپور رییس هیات تکواندو استان و بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان جهت بررسی مسایل مالی این هیات برگزار شد.

جلیلی از اختصاص اعتبارات ویژه ای برای تکواندو استان خبر داد و افزود: تکواندوکاران استان با تلاش‌هایی که می‌کنند و افتخاراتی که در مسابقات مختلف کسب می‌کنند، موجب اهتزاز پرچم کشور عزیزمان می شوند و بر گردن همه ما حقی دارند که این حق با حمایت همه جانبه آنان ادا می شود.

وی ادامه داد: بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ تکواندو کشور با دفاع از حقوق این رشته در مجلس و مذاکراتی که برای اعتلای آن انجام می‌دهم، برای آینده این رشته دراستان خوشبین هستم.

بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در ادامه جلسه گفت: من روند قهرمانی های بچه های استان را از رنجبرپور پیگیری می کنم و حتی در بازی های آسیایی که با دو مدال طلا و یک نقره مدال‌های تکواندو را بچه های ما درو کردند، به طور زنده همه مسابقات شان را از تلویزیون تماشا کردم.

در این جلسه پوراصل، فرجی، واحدی، سلیمی و پاشاپور نیز حضور داشتند.

  • 08:44
  • 1398/02/25
  • 17944