ملی پوشان تکواندو كشورمان فردا به ايران باز می گردند

ملی پوشان جوان و با غیرت تکواندو کشورمان بعد از حضور در مسابقات قهرمانی جهان ساعت 11:30 فردا (سه شنبه - 31 اردیبهشت ماه) به ایران باز می گردند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، بيست و چهارمین دوره مسابقات قهرماني جهان با حضور 975 تكواندوكار از 150 كشور در "منچستر" انگلیس برگزار و در پايان جوانان شایسته تیم ملی تکواندوی ایران موفق به کسب 2 مدال نقره و یک برنز در این میدان بزرگ شدند.

جوانان شایسته تکواندو ایران در بخش مردان که از 5 ماه پیش خود را برای حضور در این رویداد بزرگ آماده کرده بودند قبل از اعزام دچار شوک بزرگی شدند. سفارت کشور میزبان با کارشکنی در صدور ویزای تکواندوکاران کشورمان باعث شد تا تیم ملی به صورت ناقص و طی چهار مرحله به این رویداد اعزام شده و میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی نیز شرکت در این رقابت مهم را از دست دادند.

ملی پوشان تکواندو کشورمان که برای فتح سکوی قهرمانی و دفاع از عنوان 18 ساله خود عازم این رقابت ها شده بودند به دلیل کارشکنی و بازی کثیف و تلخ  انگلیس موفق به کسب سکو نشدند.

در بخش مردان آرمین هادی پور نماینده شایسته تکواندو کشورمان با توجه به دیرصادر شدن ویزا روز قبل از مسابقات به منچستر رسید و موفق شد بر سکوی سوم جهان بایستد، سروش احمدی نیز مقتدرانه به فینال رقابت های جهانی راه پیدا کرده و عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کرد. همچنین در بخش زنان مهلا مومن‌زاده دومین مدال نقره تاریخ تکواندو بانوان در مسابقات جهانی را کسب کرد.

ملی پوشان با غیرت کشورمان ساعت ساعت 11:30 فردا (سه شنبه - 31 اردیبهشت ماه) به ایران باز می گردند.

  • 09:30
  • 1398/02/30
  • 22007