استاندار البرز: درخشش مومن زاده در مسابقات جهانی تکواندو بسیار مسرت بخش بود

نماینده عالی دولت در استان البرز در دیدار با مهلا مومن زاده دارنده نایب قهرمان مسابقات جهانی تکواندو، این افتخار بزرگ را به تمامی مردم البرز و کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ عزیزالله شهبازی استاندار البرز عصر روز گذشته در دیدار با  مهلا مومن زاده دومین بانوی مدال آور کشور در مسابقات جهانی تکواندو گفت: خبر نایب قهرمانی این بانوی توانمند و قهرمان البرزی در مسابقات جهانی تکواندو بسیار مسرت بخش بود.

شهبازی گفت:  در تاریخ تکواندوی کشور خانم مهلا مومن زاده دومین بانویی است که در مسابقات جهانی تکواندو صاحب مدال نقره شده است. این افتخار و درخشش بزرگ را به تمامی مردم البرز و کشور بویژه بانوان ایران اسلامی که در عرصه های مختلف کار، زندگی و ورزش بهترین هستند، تبریک و شاد باش می گویم. ورزشکاران البرزی همواره نام کشور را در عرصه های جهانی و بین المللی پر آوازه تر کرده اند.

وی افزود: البرز دارای ظرفیت های بالایی در ورزش قهرمانی در رشته های مختلف است از این رو باید بایستی با اهتمام ویژه ای نسبت به ارتقا زیرساخت ها و سرانه های ورزشی استان اقدام کنیم. برای تقویت بسترهای ورزشی از ظرفیت هایی همچون مسئولیت های اجتماعی واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی و خیرین نیز بهره خواهیم برد.

مهلا مومن زاده، دارنده مدال نقره این دوره از مسابقات تکواندوقهرمانی جهانی ضمن آرزوی خرسندی از این دیدار، سطح مسابقات را بسیار بالا دانست و گفت: تیم بسیار خوبی از کشور اعزام شده بود و من نیز تمام تلاشم را برای دستیابی به مدال طلای مسابقات کردم ولی موفق به کسب مدال نقره شدم.

  • 12:50
  • 1398/03/02
  • 67288