تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد

فدراسیون تکواندو در بیانیه ای به منظور دفاع از مردم مظلوم فلسطین خواستار حضور جامعه ورزش و به خصوص خانواده این رشته ورزشی در راهپمایی پرشکوه روز قدس شد.

فدراسیون تکواندو در بیانیه ای به منظور دفاع از مردم مظلوم فلسطین خواستار حضور جامعه ورزش و به خصوص خانواده این رشته ورزشی در راهپمایی پرشکوه روز قدس شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛

در این بیانیه آمده است؛

روز قدس روز بیداری، روز حماسه، روز ارج نهادن به مبدا معراج رسول خدا (ص)، روز بارش عاطفه بر سرزمین زیتون و قدس این نخستین قبله همه مردم دنیا و محور هویت واتحاد همه مسلمان جهان است.

روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ی مستکبرین و خونخواران جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست صهیونیستی و اشغالگر قدس و حامی آن، آمریکای جنایتکار است که در کشتار و خونخواری بی رحمانه، نشان افتخار گرفته اند.

در ادامه این بیانیه با تأکید بر این که روز قدس را بزرگ می شماریم؛ چرا که میراث اعتقادی و سیاسی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و مورد تأکید و عنایت ویژه رهبر و مقتدای فرزانه مان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله تعالی) است، یادآوری شده است: این روز، روز پشتیبانی از مردمی است که بیش از نیم قرن درمصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده اند و با نثار خون خود، به آبیاری این نهال می پردازند و از ارزش‌های مقدس اسلامی‌شان جانانه دفاع نموده و از سرزمین میهنی خویش پاسداری وحفاظت می‌کنند.

فدراسیون تکواندو در این بیانیه با اشاره به این مطلب که اینک در برهه ای از تاریخ که جهان اسلام سرشار از موج بیداری اسلامی است و نسیم عدالت، مهرورزی و حقانیت دین مبین اسلام همه سرزمین های اسلامی را درنوردیده است و امروز نه تنها فلسطین که جهان اسلام از مصر، تونس، لیبی، بحرین، اردن و... برای یافتن هویت حقیقی و رهانیدن خویش از زیر سلطه سفاکانه رژیم های پوشالی و دد منشانه غرب در تکاپو است و در این تلاش مقدس بیش از هر چیز به قیام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران تاسی می جویند، افزوده است: در آستانه روز جهانی قدس و در آدینه ای که گامهای استوار مردان و زنان روزه دار قداستی صدچندان به آن بخشیده است، فدراسیون تکواندو ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و آرزوی رهایی قدس عزیز، مردم شکست ناپذیر فلسطین و نیز ملت های ستمدیده کشورهای زیرسلطه استکبار، از جامعه ورزش کشور به خصوص خانواده این رشته ورزشی و عموم مردم مسلمان دعوت می نماید که همگام با مردم بصیر، هوشمند و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت نمایند.

  • 14:52
  • 1398/03/08
  • 23588