نگاه ویژه مسئولان برگزارکننده بازی های یونیورسیاد به تکواندو

در حالی رقابت‌های تکواندو سی امین دوره بازی های یونیورسیاد از 16 تا 22 تیرماه در "ناپل" و "کامپانیا" برگزار می‌شود که در این دوره از جوراب‌های ویژه استفاده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از خبرگزاری تسنیم، در حالی رقابت‌های تکواندو سی امین دوره بازی های یونیورسیاد از 16 تا 22 تیرماه در "ناپل" و "کامپانیا" برگزار می‌شود که در این دوره از جوراب‌های ویژه استفاده خواهد شد.

 در حقیقت، حفاظت از KPNP برای اولین بار در ایتالیا مورد استفاده قرار می‌گیرد که با استفاده از یک سنسور این جوراب می‌تواند از طریق Wi-Fi سیگنال‌هایی را به رایانه ارسال کند. آنها بلافاصله نقاطی را که ورزشکاران مورد هدف قرار می‌دهند را مشخص و اعلام می‌کند.

سیستم KPNP، با همکاری Microplus Data Processing & Timing تهیه می‌شود که در کشورهای آسیایی، به ویژه در کره جنوبی بسیار محبوب است و اخیرا در گرندپری تکواندو در رم تست شده است.

رییس فدراسیون تکواندوی ایتالیا گفت: یونیورسیاد جهانی فرصتی برای توسعه تکواندوی در ایتالیا است؛ ما همیشه در این رشته مدال‌هایی را برای کشورمان به دست آورده‌ایم و کسب مدال در این رویداد نیز برای ما  بسیار ویژه خواهد بود.

  • 13:10
  • 1398/03/21
  • 17582