با حضور رییس فدراسيون تکواندو؛

خانه تکواندوی گناباد به بهره برداری رسید

با حضور سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان خانه تکواندوی شهرستان گناباد به بهره برداری رسید.

سید محمد پولادگر پنجشنبه - 23 خردادماه در حاشیه مراسمی که به منظور بهره برداری خانه تکواندو گناباد برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به وجود استعدادهای فراوان در رده‌های سنی مختلف و فعالیت بیش از هزار تکواندوکار در گناباد از این شهر می‌توان به عنوان شهر تکواندوی کشور یاد کرد.

وی ادامه داد: گناباد از ظرفیت‌های زیادی در ورزش تکواندو و قابلیت برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در این رشته ورزشی برخوردار است و در صورت فراهم بودن امکانات و بسترهای لازم از هیچ حمایتی به ورزشکاران این شهرستان دریغ نمی‌کنیم.

رییس فدراسیون تکواندو کمبود امکانات سخت افزاری را مشکل مهم توسعه کیفی این ورزش در استان‌ها دانست و گفت: ورزش تکواندو از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل زیادی در رده‌های سنی مختلف و در بخش بانوان و مردان برخوردار است و با توجه بیشتر مسئولان شاهد توسعه هر چه بیشتر این ورزش خواهیم بود.

پولادگر افزود: استعدادیابی و توجه به رده‌های سنی پایه اولویت برنامه‌های فدراسیون تکواندو در سطح کشور است و این مهم موجب شده با وجود مشکلات سخت افزاری و کمبود زیرساخت ها و امکانات لازم به توفیقات بسیاری در سطوح ملی و بین المللی دست یابیم.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: استعدادهای شاخصی از استان‌ها و شهرستان های مختلف کشور در ترکیب تیم‌های ملی تکواندو در دو بخش بانوان و مردان حضور دارند و در رقابتهای کشوری و بین المللی افتخارات زیادی برای میهن به ارمغان می‌آورند.

پولادگر افزود: امسال و در اقدامی بی نظیر دو هزار ورزشکار در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور حضور یافتند.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان توجه خاصی به مقوله استعدادیابی رشته‌های ورزشی گوناگون دارد و طبق برنامه اعلامی به فدراسیون‌ها برای کشف استعدادها، المپیادهای ورزشی گوناگون در سطح کشور پیگیری شد و امسال نیز این المپیاد برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ خانه تکواندوی گناباد در فضایی به وسعت ۱۸۰ مترمربع احداث شده است.

  • 10:31
  • 1398/03/25
  • 21040