معرفی هيات تكواندو استان قم به عنوان هيات ورزشی برتر استان

بر اساس ارزیابی های کارشناسان معاونت ورزش اداره کل، هیات تکواندو استان قم در  سال 97 به عنوان هیات ورزشی برتر استان انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم، گردهمایی هیات های ورزشی استان با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین، کادر اجرایی هیات تکواندو و سایر هیات های ورزشی در سالن اجتماعات سازمان جوانان برگزار شد و طی آن هیات های ورزشی برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

عملکرد هیات های ورزشی در طول سال 97 در 10 محور توسعه منابع مالی، رفتار سازمانی، نیروی انسانی، سخت افزاری، نرم افزاری، عمومی، قهرمانی و حرفه ای، علمی پژوهشی، فرهنگی، محیط حقوقی و استانداردسازی و ارزیابی از سوی کارشناسان خبره اداره کل ورزش و جوانان استان قم مورد ارزیابی قرار گرفته و هیات های ورزشی برتر استان مشخص و معرفی شدند.

بر این اساس هیات تکواندو استان قم از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان هیات برتر استان در سال ۹۷ برگزیده شد.
 
همچنین هیات تکواندو در بخش بانوان نیز به عنوان هیات برتر استان شناخته و مورد تجلیل قرار گرفت. امسال برای نخستین بار در تاریخ هیات تکواندو استان در بخش بانوان این هیات در رده ی نخست تمامی شاخص های بررسی شده قرار گرفت. 

این موفقیت بزرگ مرهون زحمات و تلاش های تمامی ارکان جامعه تکواندو استان اعم از کادر اجرایی پرتلاش هیات، مربیان، داوران و نیز تکواندکاران سخت کوش استان است و نقش خانواده های حمایت گر و همدلی و همراهی این عزیزان را نیر نمی توان نادیده گرفت.

  • 12:18
  • 1398/03/25
  • 20130