مراسم افتتاحیه لیگ نونهالان پسر؛

پولادگر: سرمایه‌های ارزشمند تکواندو در مسابقات لیگ تجربه کسب کردند

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان گفت: سرمایه‌های ارزشمند تکواندو، قهرمانانی هستند که در مسابقات لیگ تجربه کسب کردند و در میدان‌های بزرگ توانایی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره مسابقات لیگ نونهالان پسر «جام شکوفه‌های تکواندو» عصر امروز (چهارشنبه – 29 خردادماه) با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، محمد اسماعیل آذرپاد پیشکسوت تکواندو، محسن تمجید سرپرست سازمان لیگ، مصطفی بابایی دبیر سازمان، سرپرستان تیم‌های حاضر در لیگ، اعضای خانواده تکواندو و ورزشکاران و مربیان در محل خانه تکواندو برگزار شد.

تمجید: حضور 53 تیم در لیگ نونهالان تکواندو کم سابقه است

محسن تمجید سرپرست سازمان لیگ‌های تکواندو با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ نونهالان گفت: در این دوره 30 تیم در گروه پسران و 23 تیم در گروه دختران حضور پیدا کردند که رکوردی کم سابقه در لیگ‌های تکواندو کشور است؛ این مهم را مدیون زحمات ریاست فدراسیون تکواندو و رییس اسبق سازمان لیگ هستیم و جا دارد از آنها تشکر نمایم.

وی افزود: تاکنون در این رقابت‌ها 481 تکواندوکار در بخش پسران و 340 هوگوپوش در بخش دختران ثبت نام کرده‌اند که در مجموع با کادرفنی نزدیک به 1000 نفر تنها در لیگ نونهالان حضور دارند. سال‌جاری در رده‌سنی نونهالان مسابقات آسیایی و جهانی را پیش‌رو داریم بنابراین برگزاری هرچه بهتر لیگ از اهمیت بالایی برخوردار است و انشالله بتوانیم در این امر موفق باشیم چراکه همه ما تلاش می‌کنیم تا خدمت‌گذار شایسته‌ای برای تکواندوکاران باشیم.

سرپرست سازمان لیگ تصریح کرد: در رده‌های سنی و بخش‌های دیگر نیز شاهد استقبال خوبی بودیم و تیم‌های جدید بسیاری نیز برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند. سازمان لیگ در نظر دارد این رقابت ها را با کیفیت بالا برگزار نماید تا انشالله نتیجه آن را در رویدادهای پیش‌رو و با افتخارآفرینی ملی‌پوشان عزیز ببینیم.

تمجید در پایان گفت: از استاد کرمی بابت زحمات چندساله ایشان تشکر می‌کنم؛ بدون شک تمامی بازیکنانی که در میادین مختلف افتخارآفرینی کرده‌اند مدیون زحمات این بزرگوار و تمام کسانی که در این راستا زحمت کشید‌ه‌اند، هستند.

پولادگر: سرمایه‌های ارزشمند تکواندو در مسابقات لیگ تجربه کسب کردند

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان ضمن خیرمقدم به حاضرین در این رقابت‌ها به ویژه خانواده تکواندوکاران که نقش اساسی در پیشرفت ورزشکاران دارند گفت: 14 سال پیش رقابت‌های لیگ نونهالان آغاز به کار کرد و این در حالی بود که هنوز در جهان و آسیا هیچ مسابقه‌ای در این رده‌سنی برگزار نمی‌شد. فدراسیون به منظور پشتوانه‌سازی برای رده‌سنی نوجوانان در این راه گام برداشت که ثمره آن را با قهرمانی ارزشمند دختران و پسران ایران در اولین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان در میان 75 کشور شرکت کننده مشاهده کردیم.

وی افزود: در دومین دوره رقابت‌های جهانی که به میزبانی کره‌جنوبی و در مهد تکواندو برگزار گردید دختران قهرمان و پسران نایب قهرمان شدند؛ در این دوره نیز اتفاقی به یاد ماندنی ثبت شد و در روز نخست که مبارزات 5 وزن دختران و پسران انجام شد، 5 مدال طلا به نام ایران رقم خورد و تنها سرود ایران در سالن برگزاری مسابقات طنین انداز شد.

رییس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: این مهم حاصل برنامه ریزی طولانی مدت و سرمایه گذاری است، اکنون با افتخار شاهد هستیم که بسیاری از قهرمانان ما در رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان مدال‌های جهانی و آسیایی را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. این مهم افتخار بزرگی برای تکواندو ایران است و شما که در این رشته زحمت می‌کشید و پرچم زیبای کشور ما را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در می‌آورید.

پولادگر تصریح کرد: این تلاش مستمر، ثمره شیرینی داشته و زحمات شما باعث شده تا تکواندو، امروز در رده‌سنی نونهالان و نوجوانان یکی از معدود رشته‌هایی باشد که در بخش دختران و پسران دوشادوش یکدیگر حرکت می‌کند. این مهم حاصل سرمایه‌گذاری است که در مسابقات لیگ اتفاق افتاده و در رده‌سنی بزرگسال نیز انشالله شاهد این موضوع باشیم.

وی اینطور ادامه داد: سرمایه‌های ارزشمند تکواندو، قهرمانانی هستند که در مسابقات لیگ تجربه کسب کردند و در میدان‌های بزرگ توانایی خود را به نمایش گذاشتند. بسیاری کشورها از نعمت برگزاری لیگ محروم هستند؛ این مهم با همت خانواده بزرگ تکواندو فراهم شده است و قطعا تک تک شما تلاش کرده و زحمت کشیده‌اید. امیدوارم این تلاش‌ها تداوم داشته باشد و با انگیزه دو چندان در این راه گام برداریم.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان با اشاره به رقابت‌های آسیایی و جهانی گفت: در رده‌سنی نونهالان این رقابت‌ها را پیش‌رو داریم که در فاصله زمانی دو هفته برگزار خواهد شد و امیدوارم با توجه به پتانسیلی که در این بخش وجود دارد حضوری موفق را شاهد باشیم.

  • 17:52
  • 1398/03/29
  • 30542