شرایط دریافت بیمه نامه مسئولیت مربیان تکواندو اعلام شد

با توجه به اهميت بيمه مسئوليت برای مربيان تكواندو و به منظور پيشگيري از مشكلات احتمالي حقوقي آتي براي آنها، دریافت این بیمه نامه برای کلیه مربیان از سوی فدراسیون تکواندو الزامی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با توجه به اهميت بيمه مسئوليت برای مربيان تكواندو و به منظور پيشگيري از مشكلات احتمالي حقوقي آتي براي آنها، دریافت این بیمه نامه برای کلیه مربیان از سوی فدراسیون تکواندو الزامی شد.

مربیان می توانند با مراجعه به شرکت های بیمه نسبت به دریافت بیمه نامه مسئولیت اقدام نموده و بیمه خود را از طریق ایمیل coach@tkdbank.org ارسال کنند.

در همین راستای  فدراسیون تکواندو در مذاکره با شرکت بیمه سرمد تسهيلات قابل توجهی را براي مربيان تكواندو دریافت نموده كه شرايط اين بيمه نامه به شرح ذیل می‌باشد:

- مربيان تكواندو می‌توانند از طريق صفحه شخصي خود در سامانه بانك اطلاعات فدراسيون به بخش عضويت/تمديد یا عضويت/درخواست بيمه مسئوليت حرفه اي (گزينه آخر) مراجعه و نسبت به خريد بيمه‌نامه مسئوليت بيمه سرمد به مبلغ 2875000 ريال (به علاوه هزينه پست) اقدام نمايند.

- از زمان خريد بيمه مسئوليت مربي قادر به انجام امور جاري خود بر روی سامانه بانك اطلاعات بوده و بيمه نامه مسئوليت پس از صدور به آدرس پستي وی ارسال مي‌گردد.

- این بیمه نامه مسئولیت حرفه ای، مربیان تکواندو را در قبال هنرجویان پوشش می دهد؛ چنانچه در حین تمرین هنرجویان تحت آموزش مربی، آسیب بدنی ببیند و طبق نظر مراجع قضایی، مسئولیت مربی در بروز حادثه مشخص شود، شرکت خسارت وارده به زیان دیده را در چارچوب بیمه‌نامه صادره جبران خواهد کرد.

- تعهدات بیمه نامه شامل آن دسته از مربیانی خواهد بود که فدراسیون تکواندو برای آنها حکم مربیگری صادر کرده و حکم مزبور در زمان صدور بیمه نامه و وقوع حادثه معتبر باشد.

- مربی تکواندو موظف است قبل از صدور بیمه نامه نسبت به اعلام تمامی کلاس‌ها و باشگاه‌هایی که در آنها به آموزش تکواندو می پردازد، اقدام نماید.

- تعهدات بیمه نامه به ازای هر سه کلاس در قالب یک بیمه نامه می باشد (اسامی باشگاه‌ها و مشخصات کلاس‌ها بر اساس اظهار مربی در بیمه نامه درج می‌شود).

-  چنانچه تعداد کلاس‌های هر مربی بیش از سه مورد باشد، وی موظف است برای سایر کلاس ها، بیمه نامه مجزا تهیه نماید؛ در صورتیکه در زمان اعلام خسارت مشخص شود، مربی تعداد یا مشخصات دقیق کلاس‌ها را ذکر نکرده شرکت بیمه می‌تواند از پرداخت تمام یا بخشی از خسارت خودداری نماید.

- در صورتیکه در طول مدت بیمه نامه کلاس‌های مربی یا باشگاه تغییر پیدا کند، بیمه گزار موظف است مراتب را به منظور صدور الحاقیه به شرکت بیمه اعلام نماید.

تعهدات شرکت بیمه:

- هزینه پزشکی تا سقف  7 میلیون تومان ساليانه

- غرامت فوت یا نقص عضو در ماه‌های عادی تا سقف  270 میلیون تومان

- غرامت فوت یا نقص عضو در ماههای حرام تا سقف  360 میلیون تومان

  • 11:42
  • 1398/04/02
  • 89810