یکم مردادماه، آغاز ثبت‌نام در ليگ‌های جوانان و بزرگسالان تكواندو

لیگ‌های تکواندو در رده‌سنی جوانان و بزرگسالان از مهرماه کار خود را آغاز می‌کنند؛ ثبت نام برای حضور در این رقابت‌ها از از روز یکم تا سی‌ویکم مردادماه امکان‌پذیر است.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، با اعلام سازمان ليگ، تيم‌ها براي حضور در ليگ‌هاي تکواندو رده‌سني جوانان و بزرگسالان (جام خلیج فارس، جام نقش جهان و جام کوثر) از روز یکم تا 31 مردادماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند.

تيم‌ها و باشگاه‌ها مي‌بايست براساس جدول اعلامی در بخشنامه، مبالغ مورد نظر را با حضور در هيات تكواندو استان مربوطه به صورت آنلاين پرداخت کرده و پس از تاييد واريز مبلغ وروديه توسط خزانه‌داري فدراسيون، سازمان ليگ نسبت به ارائه كدكاربري و رمز عبور به سرپرست تيم براي ثبت نام اوليه و تحويل مدارك اعضاي ثبت شده در سايت،‌ اقدام مي‌کند.

در لیگ دسته یک (جام نفش جهان) متولدين رده‌سنی 10 دی‌ماه 1377 تا 10 دی‌ماه 1382 می‌توانند حضور پیدا کنند؛ تيم‌های حاضر در این لیگ مي‌توانند در هر ترکیب از دو تکواندوکار رده‌سنی 11 دی‌ماه 1377 به پايين استفاده نمايند. تيمي كه هم در ليگ دسته یک و هم ليگ برتر حضور دارد، مجاز به استفاده از از بازيكنان ليگ برتر خود با  شرايط سني اين تبصره نیست.

در هر يك از تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خليج فارس» و زنان «جام كوثر» بايد از يك تکواندوکار با شرايط سني 11 دی ماه 1380 تا 10 دی ماه 1382  در هر ترکیب خود استفاده نمايند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی طی بخشنامه‌ای از سوی سازمان لیگ اعلام شده است.

  • 12:58
  • 1398/04/19
  • 14057