خانلرخانی: تمامی حریفان خوب ما در مسابقات آسیایی حضور دارند

سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان گفت: با توجه به اینکه در رقابت های قاره ای پارتکواندو، ورزشکاران دیگر قاره ها نیز می توانند حضور پیدا کنند تمامی حریفان خوب ما در مسابقات آسیایی حضور دارند، میدان سختی را پیش‌رو داریم و بچه‌ها باید پر قدرت ظاهر شوند.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا 2019 در گفت‌‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: از 15 اردیبهشت‌ماه تمرینات خود را برای حضور در این رویداد آغاز کردیم و بچه‌ها با انگیزه تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند.  با توجه به اینکه در رقابت های قاره ای پارتکواندو، ورزشکاران دیگر قاره ها نیز می توانند حضور پیدا کنند تمامی حریفان خوب ما در مسابقات آسیایی حضور دارند، میدان سختی را پیش‌رو داریم و بچه‌ها باید پر قدرت ظاهر شوند.

وی افزود: سال قبل از بازی‌های پارالمپیک 2020 – توکیو است  و قطعا در وزن‌های المپیکی تمام پاراتکواندوکاران برای کسب مدال  تلاش خود را به کار می‌گیرند. امیدوارم با توجه به اینکه به دلیل شرایط اقتصادی حضور در بسیاری از رویدادها را از دست داریم و از نظر امتیازی کمی عقب هستیم بتوانیم در این رویداد امتیازات لازم را به ویژه در سنگین وزن کسب کرده و خود را یک گام به سهمیه المپیک نزدیک نماییم.

سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو تصریح کرد: بچه‌های جوان ما نسبت به قبل با تجربه‌تر شده‌اند و هوگوپوشان با سابقه نیز برای کسب بهترین نتیجه تمرکز کرده‌اند؛ امیدوارم مزد زحماتشان را بگیرند و با کسب امتیاز جایگاه خود را در رنک ارتقاء بدهند.

خانلرخانی اینطور ادامه داد: تمامی رقبای خوب در این رویداد ثبت نام کرده‌اند اما روسیه، ترکیه و آذربایجان از مهم‌ترین حریفان ما هستند؛ انگلیس و مغولستان نیز تک ستاره‌های خوبی را در اختیار دارند.

وی خاطرنشان کرد: فاصله یک ساله تا المیپک داریم و خدا را شکر یک سهمیه ما برای حضور در این رویداد بزرگ قطعی شده است. بعد از این رقابت‌ها خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا آماده می‌کنیم تا انشالله پاراتکواندوکاران در کلاس‌های مجاز (K43 – K44) بتوانند در میان 4 نفر برتر رنکینگ قرار بگیرند.

خانلرخانی در پایان گفت: از فدراسیون تکواندو که در این مدت ما را حمایت کرد تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم عنوان قهرمانی آسیا را در این دوره نیز تکرار نماییم هرچند کار سختی است اما از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

  • 12:11
  • 1398/04/24
  • 18950