دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2019 – اردن؛

تکواندوکاران نوجوان کشورمان حریفان خود را در روز دوم شناختند

قرعه‌کشی دومین و آخرین روز از دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2019 انجام شد و حریفان تکواندوکاران کشورمان در این روز مشخص و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 331 تکواندوکار از صبح امروز (یکشنبه – 30 تیرماه) در "امان" اردن آغاز شد و فردا به پایان می‌رسد.

فردا (دوشنبه - 31 تیرماه) در دومین و آخرین روز این مسابقات، مبارزات اوزان 48-، 55-، 63-، 73- و 78+ کیلوگرم پسران و 44-، 49-، 55-، 63- و 68+ کیلوگرم دختران پیگیری می‌شود که علیرضا حسین پور، پاشا عطاردی، حامد اصغری، امیرحسین بهرآبادی، علی نجفی، نگار اسماعیلی، مهلا مومن زاده، نسترن ولی زاده، یلدا ولی نژاد و یلدا رنجبر نمایندگان کشورمان هستند.

قرعه کشی روز دوم این رقابت‌ها انجام و حریفان تکواندوکاران کشورمان معرفی شدند.

نگار اسماعیلی در وزن 44- کیلوگرم  ابتدا با نماینده تایلند مبارزه می‌کند و سپس به مصاف برنده دیدار چین تایپه و فیلیپین می‌رود.

در وزن 49- کیلوگرم، مهلا مومن‌زاده در نخستین گام با سمیه حما دیدار خواهد کرد و در ادامه باید یکی از نمایندگان تایپه یا ویتنام را شکست دهد.

نسترن ولی‌زاده در وزن 55- کیلوگرم نماینده کشورمان است که سائومیا نیر نخستین حریف وی است و پس از آن به مصاف برنده دیدار تایلند و فیلیپین می‌رود.

یلدا ولی‌نژاد در وزن 63- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت در اولین دیدار باید برنده مبارزه قزاقستان و کره جنوبی را از پیش رو بردارد.

یلدا رنجبر آخرین نماینده دختران ایران در این رقابت‌ها است که در وزن 68+ کیلوگرم به مصاف برنده کره‌جنوبی و مالزی می‌رود.

در گروه پسران علیرضا حسین پور در وزن 48- کیلوگرم مبارزه می‌کند که پس از یک‌دور استراحت باید برنده دیدار کره‌جنوبی و امارات را از پیش رو بردارد.

پاشا عطاردی نماینده وزن 55- کیلوگرم کشورمان در اولین گام باید نماینده تاجیکستان را شکست دهد و در ادامه رو در روی هوگوپوش عمان قرار می‌گیرد.

در وزن 63- کیلوگرم حامد اصغری نماینده کشورمان است؛ وی ابتدا باید به مصاف ویتنام می‌رود و سپس با هوگوپوش کویت دیدار می‌کند.

امیرحسین بهرآبادی هوگوپوش وزن 73- کیلوگرم  ایران است که نماینده ازبک اولین حریف وی است.

در سنگین وزن (78+ کیلوگرم) نوجوانان پسر نیز علی نجفی با یاش آوانا مبارزه ‌می‌کند و سپس به مصاف برنده دیدار کویت و عربستان می‌رود. 

هدایت تیم دختران را «ندا زارع» به عنوان سرمربی و «معصومه محمدیان» و «لیلا خزایی» به عنوان مربیان برعهده دارند. همچنین سرمربیگری تیم نوجوانان پسر بر عهده «محمدرضا زوار» به عنوان سرمربی، «حسین کریمی» و «وحید ناصری» به عنوان مربیان است

  • 23:33
  • 1398/04/30
  • 19968