سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا؛

قرعه کشی رقابت های روز نخست انجام شد

مراسم قرعه کشی رقابت های روز نخست از سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا انجام و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا 2019 با حضور 233 تکواندوکار از فردا (سه شنبه - یکم مردادماه) به مدت دو روز به میزبانی "امان" اردن برگزار می‌شود.

فردا و در روز نخست این رقابت ها، مبارزات اوزان 33-، 41-، 49-، 57- و 65- کیلوگرم پسران و پیکارهای اوزان 29-، 37-، 44-، 51- و 55- کیلوگرم دختران انجام خواهد شد که باقری، کاکاوند، رضایی، غدیری، شاه نظری، محمودی، احمدنژاد، علیزاده، نعمت زاده و رحمانی نمایندگان ایران در این روز هستند.

مراسم قرعه کشی این دوره از رقابت‌ها ساعاتی پیش برگزار و حریفان تکواندوکاران نونهالان ایران در روز نخست مشخص شدند.

ماهان باقری نماینده وزن 33- کیلوگرم کشورمان ابتدا با لبنان مبارزه می کند و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار امارات و چین تایپه می رود.

در وزن 41- کیلوگرم احمدرضا کاکاوند با تایلند دیدار خواهد کرد و در ادامه برنده دیدار اردن و سوریه را پیش رو دارد.

متین رضایی هوگوپوش وزن 49- کیلوگرم در نخستین گام برابر نماینده عربستان قرار می گیرد و سپس به مصاف فیلیپین می رود.

کمیل غدیری نماینده وزن 57- کیلوگرم کشورمان است که در اولین رقابت با کره جنوبی مبارزه می کند.

مهدی شاه نظری در وزن 65- کیلوگرم به مصاف لبنان می رود و در صورت برتری با یکی از نمایندگان قزاقستان، عربستان و سوریه مبارزه می کند.

در گروه دختران فاطمه محمودی در وزن 29- کیلوگرم نماینده کشورمان است و ابتدا برابر تایلند قرار می گیرد.

در وزن 37- کیلوگرم ترنم احمد نژاد به مصاف فیلیپین می رود و در صورت برتری با کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

مهدیس علیزاده در وزن 44- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن باید با برنده دیدار فیلیپین و سوریه دیدار می کند.

مبینا نعمت زاده در وزن 51- کیلوگرم با نماینده سوریه مبارزه می کند و در ادامه برابر برنده دیدار قزاقستان و کره جنوبی قرار می گیرد.

در وزن 59- کیلوگرم فاطمه رحمانی در اولین دیدار به مصاف تانیشکا چوپاده (WTA) می رود و سپس در صورت برتری نماینده قزاقستان یا فلسطین را پیش رو دارد.

هدایت تیم پسران برعهده مرتضی کریمی به عنوان سرمربی است و یوسف جنگجو و جواد خاوری به عنوان مربیان تیم هستند. اعظم درستی سرمربی تیم دختران است و محبوبه محمدنژاد و راضیه آقاجان‌پور به عنوان مربیان تیم هستند.

  • 21:05
  • 1398/04/31
  • 20598