بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان - بزرگسالان - آذربایجان شرقی؛

نفرات راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند

در دومین و آخرین روز از مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان زنان و با انجام رقابت‌های مرحله یک‌چهارم هوگوپوشان صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه زنان از صبح روز گذشته (شنبه – 12 مردادماه) به میزبانی هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی و در سالن «شهید پورشریفی» تبریز آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

این مسابقات با حضور 239 تکواندوکار و در قالب 29 تیم از استان‌های آذربايجان‌شرقي (2 تیم)، اردبيل، اصفهان، البرز، ايلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختياري، خراسان جنوبي، خراسان رضوي، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوين، قم، كردستان، كرمان، كرمانشاه، كهكيلويه و بوير احمد، گلستان، گيلان، لرستان، مازندران، مركزي، هرمزگان ، همدان و يزد در حال برگزاری است.

امروز (یکشنبه - 13 مردادماه) و در روز دوم و پایانی اين رقابت‌ها تكواندوكاران اوزان زوج (49-، 57-، 67- و 73+ کیلوگرم) به مصاف یکدیگر می‌روند که با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌چهارم اسامي نفرات راه‌يافته به مرحله نیمه‌نهایی به شرح ذيل مشخص شد:

وزن دوم (49- کیلوگرم):

آيدا خورشيدي (فارس) - شاپرک نجفی (البرز)

دنیا محمدی (تهران) - سارا میزبان (خورستان)

وزن چهارم (57- کیلوگرم):

مهسا پور ميزاي (گیلان) - نرگس میرنورالهی (البرز)

زهرا شیدائی (مازندران) - آرمینا احمدی (یزد)

وزن ششم (67- کیلوگرم):

راضيه رنگرز زاده (خراسان‌رضوی) - یلدا ولی نژاد (البرز)

صفا اجمندی (خوزستان) - زهره حسن نتایج (مازندران)

وزن هشتم (73+ کیلوگرم):

زهرا پور اسماعيل (مازندران) -  نفيسه رنگرز زاده (خراسان‌رضوی)

زینب اسماعیلی وراغول (البرز) - شهربانو دامغاني نژاد (تهران)

  • 15:02
  • 1398/05/13
  • 22063