پوررهنما: سهمیه پارالمپیک‌ام قطعی شده است/ به دنبال تاریخ‌سازی در توکیو خواهم بود

عضو تیم ملی پاراتکواندو کشورمان گفت: در حال حاضر نیز رنک اول دنیا دارم و آنطور که شنیدم فقط چهار نفر اول می‌توانند به صورت مستقیم به پاراالمپیک صعود کنند با این شرایط من امتیاز لازم را دارم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بازی‌های پارالمپیک 2020 در حالی سال آینده به میزبانی توکیو ژاپن برگزار می‌شود که رشته پاراتکواندو برای نخستین بار حضور رسمی خود را در این رویداد بزرگ تجربه خواهد کرد و مهدی پوررهنما پاراتکواندوکار شایسته کشورمان موفق شده است سهمیه خود را برای حضور در این رویداد قطعی کند.

پوررهنما درباره برنامه‌های خود برای حضور در پارالمپیک 2020 توکیو در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا گفت: اولین دوره‌ای است که تکواندو هم به بازی های پارالمپیک اضافه شده و قطعا حضور در این میدان بزرگ جنبه تاریخ سازی خوبی هم برای ورزشکاران و هم برای فدراسیون دارد و به منظور حضور موفق در این رویداد باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم.

وی با اشاره به کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو اضافه کرد: من همیشه جزو اولین کسانی بودم که  در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان حضور داشتم و در حال حاضر نیز رنک اول دنیا دارم  و آنطور که شنیدم فقط چهار نفر اول می‌توانند به صورت مستقیم به پاراالمپیک صعود کنند با این شرایط من امتیاز لازم را دارم و خوشحالم قرار است برای اولین بار میدانی مانند پاراالمپیک را تجربه کنم.

پوررهنما درمورد شانس کسب مدال گفت: با این که نتیجه هیچ مسابقه‌ای را از قبل نمی‌توان پیش بینی کرد اما هدفم طلاست و قطعا برای رسیدن به آن همه تلاشم را به کار می‌گیرم.

  • 09:05
  • 1398/05/30
  • 21039