پیام تبریک سرپرست هیات تکواندو استان یزد به مناسبت قهرمانی ایران در مسابقات جام جهانی

جمال الدین عزیزی سرپرست هیات تکواندو استان یزد طی پیامی قهرمانی نماینده ایران در مسابقات جام جهانی 2019 را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان یزد، جمال الدین عزیزی قهرمانی مقتدرانه تیم تکواندو در رقابت‌های جهانی 2019 را تبریک گفت و آن را نشانی از توکل، همت و تلاش ورزشکاران و جوانان شایسته ایرانی دانست.

در متن سرپرست هیات تکواندو استان یزد آمده است:

موفقیت ارزنده قهرمانان سربلند و عزیز ایران اسلامی در آوردگاه سخت و معتبر مسابقات جهانی تکواندو مایه افتخار و مباهات ورزش ایران است.

بار دیگر غیور مردان تیم ملی تکواندو کشورمان موفق شدند در مهمترین آوردگاه جهانی خود ضمن طنین‌انداز کردن سرود ملی کشورمان، پرچم پر افتخار ایران عزیز را در سالن برگزاری رقابت‌ها به اهتزاز درآورده و مایه مباهات و خوشحالی مردم عزیز گردند که بدون تردید این موفقیت به دست نمی آمد مگر در سایه تلاش های شبانه روزی و مدیریت دلسوزانه فدراسیون و جانفشانی‌های خستگی‌ناپذیر کادر فنی و قهرمانان.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ تکواندو استان یزد، قهرمانی ارزشمند تکواندوکاران ایران در مسابقات جهانی را به مجموعه موفق فدراسیون تکواندو اعم از مدیریت، کادر فنی و قهرمانان وعموم مردم ایران و جامعه ورزش تبریک و تهنیت گفته و آرزوی سلامتی، موفقیت و افتخار آفرینی این قهرمانان در بازی های المپیک و جهانی را از خداوند مسئلت دارم.

  • 09:54
  • 1398/06/03
  • 19769