دبیر سازمان لیگ؛

بابایی: ۹ تیم برای حضور در لیگ برتر تکواندو اعلام آمادگی کردند/ تا ۱۵ مهرماه مسابقات را آغاز خواهیم کرد

مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ های تکواندو گفت: تا به امروز ۹ تیم برای حضور در لیگ برتر تکواندو اعلام آمادگی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مصطفی بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص زمان ثبت‌نام از تیم‌های لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: قصد داریم دهه اول مهرماه یا نهایت تا 15 مهرماه مسابقات لیگ برتر تکواندو را آغاز کنیم. همزمان با این لیگ برتر نیز مانند سال‌های گذشته لیگ کوثر و جام نقش جهان را نیز استارت خواهیم زد. امیدوارم در تاریخی که اعلام می‌کنیم مسابقات را شروع و در بهمن ماه نیز مسابقات را به پایان برسانیم.

وی در خصوص تیم‌هایی که برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند، گفت: تا به حال 9 تیم برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده اند. امیدوارم مشکلات مالی آنها برای ثبت‌نام حل شود و حضورشان در لیگ برتر محقق شود؛ اگر این اتفاق بیفتد لیگ برتر نسبت به سال گذشته با 2 تیم بیشتر برگزار خواهد شد.

دبیر سازمان لیگ‌های تکواندو در خصوص نام تیم‌های حاضر در مسابقات عنوان کرد: تیم‌های پالایش نفت آبادان، مس کرمان، لوازم خانگی کن، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، پاس قوامین، مهاجرین و تیم چای زرینه گیلان که برای اولین بار شرکت می‌کنند. همچنین دو تیم دیگر نیز قصد حضور در مسابقات را دارند که با توجه به اینکه هنوز حضور آنها قطعی نشده است، نمی توانیم اسم آنها را اعلام کنیم.

  • 11:27
  • 1398/06/09
  • 14648