دومین دوره مسابقات هنرهای رزمی جهان 2019؛

برتری هوگوپوشان کشورمان برابر چین‌تایپه/ مراکش حریف ایران در نیمه نهایی

تیم‌ملی تکواندو کشورمان در دومین پیکار خود در مسابقات تیمی هنرهای رزمی جهان 2019، چین تایپه را از پیش‌رو برداشت و فردا در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تیم مراکش برود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات هنرهای رزمی 2019 در بخش کیوروگی (تیمی مشترک)، از صبح امروز (یکشنبه - 10 شهریورماه) در "چونگجو" کره جنوبی آغاز شد و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت.

تیم‌ملی تکواندو کشورمان در گروه دوم با تیم‌های کره‌جنوبی و چین تایپه هم‌گروه شده بود که در دومین دیدار موفق شد بر تیم چین تایپه با نتیجه 23 بر 16 غلبه کند. نمایندگان ایران در نخستین مبارزه نیز توانستند کره‌جنوبی را با نتیجه 28 بر 11 شکست دهند.

ملی‌پوشان توانمند ایرانی در دیدار نیمه نهایی و برای راهیابی به فینال باید مراکش را شکست دهند. در آن سوی جدول نیز روسیه و چین تایپه باید با یکدیگر مبارزه کنند.

امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و کیمیا علیزاده ترکیب تیم ایران در این رویداد را تشکیل دادند  که طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابت‌های مشترک به صورت مجزا 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه کردند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت پرداختند.

ساعت 6:30 فردا (دوشنبه -11شهریورماه)  تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه دوم و تیم اول گروه دوم با تیم دوم گروه اول برای رسیدن به مرحله فینال مسابقه می‌دهند. دیدارهای فینال نیز از ساعت 10:40  پیگیری می‌شود.

تیم‌ اول مستقیما در مسابقات تیمی بازی‌های المپیک 2020 – توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کند.

هدایت این تیم در گروه مردان برعهده وحید عبداللهی و در گروه دختران برعهده مهرو کمرانی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها 1G است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3/60  امتیاز تعلق می‌گیرد.

  • 12:41
  • 1398/06/10
  • 12653