نظری: تیم مشترک کشورمان سطح فنی خود را به رخ دنیا کشید

عضو کمیته فنی فدراسیون تکواندو گفت: تیم مشترک کشورمان با قهرمانی در مسابقات هنرهای رزمی سطح فنی خود را به رخ دنیا کشید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، حسینعلی نظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قهرمانی تیم مشترک در مسابقات هنرهای رزمی و کسب سهمیه نمایشی حضور در المپیک 2020 اظهار داشت: دختران و پسران ملی‌پوشان ما با زحمات خود یک فرصت بسیار خوب را برای تکواندو ایران رقم زدند. قهرمانی و کسب سهمیه المپیک 2020 توسط  تیم مشترک کشورمان یک فرصت خوب برای تکواندو ایران در معتبرترین رویداد ورزشی جهان است تا قدرت خود را به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: سطح فنی تیم‌های تکواندو بانوان و آقایان در بخش کار تیمی به جایی رسیده است که در میان اولین‌های ورزش‌های ایران برای حضور در المپیک 2020 انتخاب شدند. تیم ما در این مسابقات بار دیگر سطح فنی خود را به رخ دنیا کشید. رقابت‌های تیمی برای اولین بار قرار است در المپیک توکیو به صورت نمایشی برگزار شود و ما با اعزام تیم کشورمان از این فرصت استفاده کردیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون تکواندو با تمجید از عملکرد دختران تکواندو ایران گفت: بانوان تکواندو ایران در کنار تیم آقایان شانه به شانه در حال حرکت هستند و حتی در برخی بخش‌ها مانند نونهالان و نوجوانان از تیم پسران پیشی گرفته‌اند. این اتفاق نشان دهنده برنامه‌ریزی و استراتژی خوب فدراسیون تکواندو در بخش بانوان است. امیدوارم در مسیر کسب سهمیه المپیک نیز تکواندوکاران ما بتوانند هرچه زودتر موفق به کسب سهمیه شوند تا با بیشترین نماینده در توکیو حضور داشته باشیم.

  • 11:43
  • 1398/06/12
  • 12642