سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو؛

نیری: به موفقیت ملی پوشان ایمان قلبی داریم

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو با قدردانی از تلاش کادر فنی و هوگوپوشان ایران در مسابقات هنرهای رزمی، گفت: جامعه تکواندو به موفقیت ملی‌پوشان در مسابقات مختلف، ایمان قلبی دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مجید نیری در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: قهرمانی در مسابقات هنرهای رزمی جهان و کسب مجوز حضور در بازی‌های المپیک توکیو از ارزش زیادی برخوردار است.

وی گفت: در این مسابقات و به دنبال پیگیری‌های مستمر صورت گرفته، مبارزات با تعدیل قوانین برای تیم ملی کشورمان و شرایط حفظ کامل موازین اسلامی برگزار شد که این موضوع ارزشمند و ماندگار است.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو ضمن اشاره به برگزاری نمایشی مسابقات تیمی تکواندو در المپیک ۲۰۲۰، گفت: حضور ایران در این مسابقات تاییدی بر برخورداری کشورمان از جایگاه ویژه فنی در سطح تکواندو جهان است و امیدوارم که در توکیو شاهد نمایش زیبا و چشم نوازی از مهارت‌های تکواندو و موفقیت و پیروزی نمایندگان کشورمان باشیم.

نیری با اشاره به مسیر سخت کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ سیستم افزود: اعضای تیم ملی و کادر فنی در اردوهای آماده سازی منظمی که در جریان است زحمات زیادی را متحمل می‌شوند. خانواده بزرگ تکواندو به این تیم ایمان قلبی دارند و برای  فریبرز عسکری و شاگردانش در این مسیر پرفراز و نشیب، آرزوی موفقیت داریم.

وی گفت: فدراسیون تکواندو در سال جاری توجه ویژه‌ای به برنامه‌های آموزشی معطوف داشته است. در همین راستا شورای آموزش جلسات مستمر خود را برگزار و طی آن ۸۱ دوره آموزش داوری و مربیگری را به تصویب رساند که اجرای آن از ابتدای شهریور آغاز شد.

سرپرست دبیری فدراسیون با اشاره به اهمیت معادل‌سازی دان‌های ملی با بین المللی، توضیح داد: از تمامی تکواندوکارانی که تاکنون به هر دلیل موفق به معادل سازی دان های خود نشده اند می‌خواهیم از آخرین فرصت ایجاد شده بهره ببرند.

  • 12:27
  • 1398/06/12
  • 14507