رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو؛

تکلیف المپین‌های تکواندو پس از فینال گرندپری مشخص می‌شود/ بانوان می‌توانند در رقابت‌های قاره‌ای سهمیه بگیرند

آرش فرهادیان مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: پس از فینال گرندپری در روسیه تکلیف المپین‌های ما در بخش مردان مشخص خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ آرش فرهادیان در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط تیم‌های تکواندو در بخش مردان و بانوان اظهار داشت: سال شلوغی را پشت سر می‌گذاریم و برای تمام تیم‌ها برنامه‌ریزی کردیم که حاصل آن نتایج خوبی است که در رده‌های مختلف کسب می‌کنیم. پس از موفقیت تیم‌های نونهالان در دو بخش مردان و بانوان حالا توانستیم در بخش تیمی در مسابقات هنر‌های رزمی قهرمان شویم.

وی افزود: خوشبختانه قهرمانی در رقابت‌های هنر‌های رزمی باعث شد تا به همراه تیم چین سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ را کسب کنیم. هرچند که مسابقات بخش تیمی در المپیک به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، اما برای ما مهم است که در این رویداد بزرگ هم نتیجه خوبی کسب کنیم.

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو در خصوص مسیر کسب سهمیه المپیک تصریح کرد: گرندپری ژاپن، بلغارستان و پس از آن فینال گرندپری در روسیه را در پیش داریم که پس از این رقابت‌ها تا حد زیادی تکلیف المپین‌های ما در بخش مردان مشخص خواهد شد. در بخش بانوان در رنکینگ شانسی نداریم و امیدواریم از طریق رقابت‌های قاره‌ای دو سهمیه المپیک کسب کنیم.

فرهادیان در پایان خاطرنشان کرد: تجربه بزرگی از المپیک قبل کسب کردیم و با نظر بزرگان و کارشناسان تکواندو به این نتیجه رسیدیم که تیم ملی را خسته و فرسوده نکنیم. مطمئن باشید یک تیم سرحال و با انگیزه به المپیک ۲۰۲۰ اعزام می‌کنیم و امیدوارم نتایجی در خور نام تکواندوی ایران به دست آوریم.

  • 10:23
  • 1398/06/14
  • 17479