فرهادیان: روند مثبت تیم ملی تکواندو به وضوح قابل لمس است

آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو با تمجید از عملکرد ملی‌پوشان ایران در گرندپری ژاپن، گفت: پیشرفت و روند مثبت تیم به وضوح قابل لمس است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آرش فرهادیان پس از عملکرد مناسب تیم ملی تکواندوی ایران در گرندپری ژاپن و کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: از نظر افرادی که در مسابقات بودند از جمله سرمربیان دیگر کشورها، تیم ایران از لحاظ فنی و نحوه مبارزه، عملکردی بسیار متفاوت نشان داد و در مسیر پیشرفت می‌کند.

وی افزود: سجاد مردانی که در نیمه‌نهایی با اختلاف اندکی شکست خورد، سزاوار پیروزی بود و متاسفانه ۲ ضربه وی در لحظات پایانی شامل امتیاز نشد. همچنین مبارزه آرمین هادی‌پور در فینال نیز بسیار جانانه بود.

رییس سازمان تیم‌های ملی ادامه داد: سعید رجبی در مبارزه با نماینده کره جنوبی در ۲ راند پیش بود و یک غفلت موجب شکست شد و در نهایت همین کره‌ای طلا گرفت.

فرهادیان افزود: مبارزات میرهاشم حسینی هم که دیگر نیازی به توضیح ندارد و او تحسین همه را برانگیخت. پس از اینکه وی با رفتار غیرحرفه‌ای میزبان نتوانست در مسابقات جهانی شرکت کند، نیاز به کسب امتیازات بالا داشت که خوشبختانه با ۲ طلای متوالی در گرندپری ایتالیا و ژاپن، خودش را ثابت کرد.

وی افزود: با نتایج و امتیازاتی که در ژاپن به دست آمد، شرایط تکواندوکاران ما برای رسیدن به سهمیه المپیبک ۲۰۲۰ بسیار بهتر از قبل شد. البته اگر کمی اقبال بیشتری داشتیم به نتایج بهتری می‌رسیدیم.

فرهادیان با بیان اینکه تیم ایران در حال حاضر آرامش خوبی دارد، بیان کرد: مجموعه تیم ملی در تلاش هستند تا ابتدا سه سهمیه را کسب کنیم و سپس برنامه‌های ویژه کادر فنی برای موفقیت در المپیک توکیو اجرایی شود.

  • 15:46
  • 1398/06/24
  • 17761