در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی خردسالان کشور؛

پولادگر: 98 سال پرافتخاری برای تکواندو ایران بود/ سرمایه گذاری گسترده‌ای در رده سنی پایه انجام داده‌ایم

رییس فدراسیون تکواندو کشورمان گفت: سال 98 تاکنون سال پرافتخاری برای تکواندو ایران بود و افتخارات فراوانی در تمامی رده ها به ویژه در رده‌سنی نوجوانان و نونهالان توسط قهرمانان شایسته کشورمان بدست آمده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان عصر امروز (پنجشنبه – 28 شهریورماه) با حضور سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان، استاد آذرپاد پیشکسوت تکواندو، محمد نوذزی رییس هیات تکواندو استان البرز، حسین بریمانی رییس هیات تکواندو مازندران، تکواندوکاران، کادرفنی تیم‌ها و جمعی از خانواده‌ ورزشکاران در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد.

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو در ابتدای این مراسم گفت: به همه ورزشکاران، مربیان، سرپرستان، داوران و خانواده های محترم که از اقصی نقاط کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی خردسالان کشور در این سالن حضور دارند، خیر مقدم عرض می کنم.

وی افزود: سال 98 تاکنون سال پرافتخاری برای تکواندو ایران بود و افتخارات فراوانی در تمامی رده ها به ویژه در رده‌سنی نوجوانان و نونهالان توسط قهرمانان شایسته کشورمان بدست آمده است.

رییس فدراسیون تکواندو در ادامه گفت: در رده سنی نونهالان تیم‌های دختران و پسران با شایستگی در مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان افتخارات فروانی کسب کردند، هفت مرتبه پرچم پرافتخار کشورمان به اهتزاز در آمد و سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن مسابقات طنین انداز شد که تحسین کارشناسان را به همراه داشت. شما نیز برای ما حکم همان قهرمانان را دارید و می توانید در سال‌های آتی افتخارآفرینی کنید.  

پولادگر تصریح کرد: در رده سنی خردسالان و نونهالان این افتخار را داریم که دختران و پسران ما هم طراز هستند و با توجه به اینکه تکواندو یک رشته المپیکی است سرمایه گذاری گسترده‌ای در رده سنی پایه انجام داده‌ایم تا ثمراتش را در رده‌های سنی بالاتر مشاهده کنیم و امروز افتخاراتی که برای تکواندو ایران در عرصه های مختلف کسب می‌شود نتیجه همین سرمایه گذاری است. برای همه شما در رویداد پیش‌رو آروزی موفقیت می‌کنم.

  • 18:59
  • 1398/06/28
  • 27721