سلطانی: پاس قوامین همیشه تیم سازنده‌ای در تکواندو بوده است

مرتضی سلطانی سرمربی تیم تکواندوی پاس قوامین گفت: تیم پاس همیشه بازیکن‌ساز بوده و اگر به ترکیب سایر تیم‌های لیگ و حتی تیم ملی نگاه کنید، خیلی از بازیکنان از تیم پاس معرفی شدند. امسال هم جوان‌های خوبی داری مکه می‌توانند آینده تکواندو باشند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرتضی سلطانی در گفت‌وگو باخبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص شرایط تیم تکواندوی پاس قوامین پیش از شروع لیگ اظهار داشت: بالای ۹۰ درصد ترکیب تیم بسته شده و با جمعی از نوجوانان و جوانان و همچنین چند هوگوپوش سرباز پای به لیگ تکواندو می‌گذاریم. سرباز‌هایی مثل عرفان حیدری و رامین حسین قلی‌زاده جذب کردیم که امیدوارم در طول فصل به ما کمک کنند.

وی افزود: تیم خیلی جوانی داریم اما با این وجود هم رسیدن به سکوی دوم یا سومی دور از دسترس نیست، چون به توانایی فنی تکواندوکاران جوان خود اعتماد دارم. لیگ برتر تکواندو با حضور تیم‌های جوان و باانگیزه جذاب تر می‌شود.

سرمربی تیم تکواندوی پاس قوامین ادامه داد: تیم پاس همیشه بازیکن‌ساز بوده و اگر به ترکیب سایر تیم‌های لیگ و حتی تیم ملی نگاه کنید، خیلی از بازیکنان از تیم پاس معرفی شدند. امسال هم جوان‌های خوبی داری مکه می‌توانند آینده تکواندو باشند.

سلطانی با اشاره به اینکه هزینه تیم خیلی پایین است، خاطرنشان کرد: در بحث هزینه در بین ۹ تیم، هشتم هستیم و قرارداد بازیکن‌های ما نزدیک به صفر است. با این حال از شرایط گله نمی‌کنیم چراکه استعداد تکواندوکاران را دیده‌ام و می‌دانم روز‌های خوبی در انتظار پاس قوامین خواهد بود.

  • 12:35
  • 1398/07/06
  • 17201