سرمربی تیم فرمانیه؛

خضرایی: با تیمی جوان وارد لیگ تکواندو می شویم

محمد خضرایی سرمربی تیم فرمانیه در لیگ برتر گفت: تیم ما دیر بسته شد اما با وجود جوانانی که جذب کردیم، حریف سرسختی مقابل مدعیان جدی لیگ برتر خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، محمدتقی خضرایی سرمربی تیم تکواندو فرمانیه ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهار داشت: این تیم سابقه حضور در لیگ بانوان را دارد اما اولین بار است که در بخش مردان تصمیم به حضور در لیگ برتر تکواندو را گرفته است. به همین دلیل کمی دیر کار خود را شروع کردیم. تمرینات تیم چند روز قبل آغاز شد و سخت در تلاش هستیم تا در فاصله اندک باقی مانده به شروع مسابقات تیم را به شرایط فنی مورد نظر خود برسانیم. 

وی در مورد نفرات تیم هم گفت: دوشنبه مسابقات آغاز می شود و اغلب چهره های شناخته شده با تیم ها قرارداد بسته اند. تا کنون موفق شدیم محمد کاظمی، مهدی جلالی، سالار وحیدی، آرش تفرشی و سیاوش فخرایی را جذب کنیم که می توان گفت راضی کننده است. البته جوانان با آتیه ای در تیم داریم که با اعتماد به آنها در لیگ حاضر خواهیم شد. 

خضرایی  در مورد جذب فرزان عاشورزاده و عرفان ناظمی هم گفت: باشگاه در حال رایزنی با این دو تکواندوکار ملی پوش است. هنوز چیزی قطعی نشده و اگر مذاکرات به نتیجه برسد این دو نفر نیز به جمع ما اضافه خواهند شد. البته باید اشاره کنیم که با همین جوانان تیم خوبی تدارک دیده ایم و حریف سرسختی برای مدعیان خواهیم بود. 

سرمربی تیم فرمانیه ادامه داد: بدون شک کار سختی را برابر رقبا خواهیم داشت. اغلب تیم ها از چند ماه قبل کار آماده سازی خود را آغاز کرده اند.تیم های مدعی شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد که بهترین نفرات را در اختیار دارند و تیم های دیگری چون مس کرمان و پاس هم که همیشه در جمع مدعیان حضور دارند. بر همین اساس باید تلاش خود را دو برابر کنیم تا در میان این مدعیان مبارزات خوبی به نمایش بگذاریم. 

این ملی پوش سابق تکواندو در مورد دلایل قبول مسئولیت یک تیم تازه وارد گفت: قبل از هر چیز باید از هادی ساعی تشکر کنم که با وجود دو سال دوری از لیگ به من اعتماد کرد و مسئولیت فنی تیم را به من سپرد.من چند سال با دانشگاه آزاد در لیگ تجربه کسب کردم و در دو سال گذشته نیز با اعتماد مسئولان هیات تکواندو البرز و شخص استاد نوذری تیم منتخب استان را به مسابقات قهرمانی کشور برده و دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی و یک عنوان بهترین مربی کشور را کسب کردم. ضمن اینکه با اعتماد استاد عسکری سرمربی تیم ملی در جام فجر نیز حضور داشته و عنوان بهترین مربی را کسب کردم.

خضرایی در پایان گفت: از همه اساتیدی که در این مدت بنده را یاری دادند و اعتماد کردند تشکر و قدردانی می کنم. به خوبی می دانم چه مسئولیتی سنگینی برعهده گرفته ام و  از همین رو از همه تجربه و توان خود بهره خواهم گرفت تا با کمک همکارانم در کادر فنی و استفاده از جوانان با آتیه عملکرد خوبی در اولین سال حضور این تیم در لیگ برجای بگذاریم. 

  • 10:46
  • 1398/07/13
  • 20470