نشست بریمانی با معاونت توسعه امور قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران

جلسه حسین بریمانی رییس هیات تکواندو استان مازندران با عادل عالیشان معاونت امور توسعه قهرمانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران صبح امروز (شنبه - 13 مهرماه) در دفتر هیات تکواندو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، صبح امروز (شنبه - ۱۳ مهر ماه) در نشست صمیمی حسین بریمانی رییس هیات تکواندو استان مازندران با عادل عالیشان معاون امور توسعه قهرمانی اداره کل به گفتگو درخصوص سیاست های کلان تکواندو استان پرداختند.

رییس هیات تکواندو استان مازندران در این نشست در خصوص چشم انداز طولانی مدت هیات در ۴ سال پیش رو مواردی را مطرح کرد.

عملکرد خوب تکواندوکاران در ۶ ماه نخست سال ۹۸ که در ۶ اعزام دختر و پسر به قهرمانی کشور با شایستگی ۵ سکو را به تصاحب درآوردند بسیار چشمگیر بود.

در پایان عادل عالیشان بابت همکاری خوب هیات تکواندو و نتایج خوب حاصل شده از رییس هیات استان تشکر و قدردانی نمود و در ادامه بیان کرد: تکواندو استان نه تنها در ارزیابی های مازندران جایگاه اساسی را به خود اختصاص داده بلکه در کشور جایگاهش به اثبات رسیده و هیچ عنوانی نیست که در آن نام یک ورزشکار مازندرانی نباشد لذا به جهت پیشبرد بهتر عملکرد تکواندو استان، اداره کل آمادگی خود را برای هرگونه حمایت از تکواندوکاران اعلام می نماید تا شاهد پیشرفت بیشتری باشیم.

  • 13:57
  • 1398/07/13
  • 15019