رییس اتحادیه تکواندو آفریقا؛

تکواندو آفریقا به سرعت در حال پیشرفت است

ژنرال احمد فولی از عملکرد رو به جلو و ارتقای تکواندو در قاره آفریقا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با پایان مسابقات تکواندو ساحلی قهرمانی جهان 2019 ، که 19 تا 21 مهرماه در قاره آفریقا و ساحل "هاشیش" مصر برگزار شد، ژنرال احمد فولی، رییس اتحادیه تکواندو آفریقا، از پیشرفت تکواندو این قاره در میادین جهانی اعلام رضایت کرد.

ژنرال احمد فولی،  نایب رییس فدراسیون جهانی تکواندو را نیز بر عهده دارد، با اعلام رضایت از عملکرد اخیراتحادیه آفریقا گفت: یکی از کلیدهای اصلی رشد مداوم اتحادیه قاره آفریقا، برگزاری و ساماندهی رویدادهای جهانی در این منطقه است.

ژنرال فولی همچنین عنوان کرد: پیشرفت چشمگیر آفریقا در تکواندو را با افتخار به خانواده این رشته در سراسر دنیا اعلام و برای اثبات این صحبت به نتایج بازی‌های المپیک ریو 2016 اشاره می کنم که یک طلا، یک نقره و سه برنز کسب کردیم. پنج مدال المپیکی تکواندو قاره آفریقا به اسم چهار کشور ساحل عاج، نیجریه، تونس و مصر ثبت و در تاریخ آفریقا ماندگار شد چرا که برای نخستین بار این مدال‌ها را کسب کردیم.

وی افزود: برگزاری رویدادهای بزرگ در قاره آفریقا باعث می‌شود ورزشکاران ما از نزدیک شاهد رقابت‌هایی در سطح جهانی باشند و بدون پرداخت هزینه‌های بالای سفر به قاره های دیگر بی دغدغه در این مسابقات شرکت کنند.

رییس اتحادیه تکواندو آفریقا گفت: آخرین رویدادی که در آفریقا برگزار شد، مسابقات تکواندو ساحلی قهرمانی جهان 2019 بود که مصر میزبانی آن را به عهده داشت. مسابقات در سطح بالایی برگزار و تکواندوکاران روزهای بی نظیری را در جزیره هاشیش داشتند.

ژنرال احمد فولی در پایان گفت: ما در مسیر صحیح هستیم و همگان شاهد هستند که تکواندو آفریقا در حال رشد در سراسر جهان است. ما با افتخار به تلاش خود ادامه خواهیم داد تا به نتایجی برسیم که این قاره را الگوی تقویت و تغییر برای همه کشورها قرار دهد.

منبع: MasTKD

  • 11:31
  • 1398/07/22
  • 14693