تکواندوکاران کشورمان حریفان خود در تورنمنت صربستان شناختند

تورنمنت بین المللی صربستان در رده سنی بزرگسالان فردا (یکشنبه - 5 آبان ماه) در " بلگراد" برگزار می‌شود؛ با انجام قرعه کشی این رقابت‌ها، 6 تکواندوکار کشورمان در این رویداد رقبای خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین تورنمنت بین المللی صربستان در رده سنی  بزرگسالان با حضور 285 هوگوپوش فردا (یکشنبه - 5 آبان ماه) در شهر "بلگراد " برگزار می شود.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان به منظور کسب امتیاز در راستای ارتقاء رنکینگ المپیکی که سال پیش از بازی های المپیک 2020 - توکیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است با 6 هوگوپوش در این رویداد حضور پیدا کرده است؛ آرمین هادی پور (وزن 58- کیلوگرم)، فرزان عاشورزاده (وزن 63- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن 68- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن 74- کیلوگرم)، سجاد مردانی (وزن 87+ کیلوگرم) و سعید رجبی (وزن 87+ کیلوگرم) هوگوپوشان اعزامی به این رویداد هستند.

قرعه کشی این رقابت ها دقایقی پیش اعلام و 6 نماینده کشورمان حریفان خود در این رویداد را شناختند.

در وزن 58- کیلوگرم، آرمین هادی پور پس از یک دور استراحت در نخستین گام به مصاف برنده دیدار صربستان و کرواسی می رود.  در ادامه برنده مبارزه روسیه و لهستان را پیش رو دارد.

فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم، ابتدا با باید با نماینده لهستان مبارزه کند و در ادامه برنده دیدار ایتالیا و تونس را باید شکست دهد.

در وزن 68- کیلوگرم، سروش احمدی در اولین دیدار با نماینده ترکیه دیدار خواهد کرد و سپس به مصاف یکی از نمایندگان استرالیا، صربستان و لهستان می‌رود.

میرهاشم حسینی در وزن 74- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه با برنده دیدار صربستان و بوسنی مبارزه می کند.

در وزن 87+ کیلوگرم، سجاد مردانی در گام نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده پیکار مارتینیک و مقدونیه می رود.

سعید رجبی دیگر نماینده سنگین وزن تکواندو کشورمان در آن سوی جدول ابتدا با هوگوپوش لهستان مبارزه می کند و در ادامه باید برنده دیدار مکزیک و کرواسی را شکست دهد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی است.

این مسابقات G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3.60  امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

  • 21:56
  • 1398/08/04
  • 12451