برگزاری آزمون دوره ۲۵۳ ارتقا درجه قرمز تا دان۲ استان اردبیل

آزمون دوره ۲۵۳ ارتقا درجه قرمز تا دان۲ استان اردبیل با حضور 384 تکواندوکار در در استادیوم تختی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل،  آزمون دوره 253 ارتقا درجه قرمز تا دان2مردان استان اردبیل دهم آبان ماه در استادیوم تختی برگزار شد.

یوسفی سرپرست هیات تکواندو استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: آزمون کشوری مردان با حضور حدود 230 تکواندوکار در سالن شهید آسمانی پیگیری شد که با برنامه ریزی هیات استان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و حضور پیشکسوتان، در یک فضای پرشور و درعین حال با نظم و انضباط اجراء شد.

وی در ادامه افزود: دراین آزمون ابرار و ممتحنینی از اردبیل با هماهنگی حضور داشتند و سید جواد  موسوی  به عنوان نماینده فدراسیون، عهده دار مسئولیت نظارت بود.

سرپرست هیات تکواندو استان در این مراسم از اسماعیل لطفعلی زاده تجلیل و از عملکرد کادر اجرائی، خانواده ها و مربیان که با همکاری صمیمانه فضای مناسبی را مهیا کردند و از صداوسیما و اصحاب رسانه بخاطر همکاری درپوشش خبری برنامه، تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است؛ همزمان آزمون ارتقاء کمربند زنان نیز بصورت جداگانه با حضور 154 تکواندو کار در خانه تکواندو اردبیل و با نظارت اکرم شریفی به عنوان ناظر فدراسیون برگزار شد. 

  • 11:45
  • 1398/08/13
  • 16252