مدیراجرایی لیگ نوجوانان پسر؛

چایچی: لیگ نوجوانان از لیگ‌های سازنده تکواندو است

مدیراجرایی لیگ نوجوانان پسر گفت: لیگ نوجوانان از لیگ‌های سازنده تکواندو می‌باشد و همواره در پشتوانه سازی برای تیم‌های ملی و لیگ های رده سنی بزرگسالان گام برداشته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های لیگ نوجوانان پسر در حالی به کار خود پایان داد که تیم لوازم خانگی کن عنوان قهرمانی را کسب کرد، هیات تکواندو بند پی غربی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و شهرداری پیشوا سوم شد.

مهرداد چایچی مدیراجرایی لیگ نوجوانان پسر در خصوص این دوره از رقابت‌ها گفت: این دوره از رقابت‌ها با استقبال خوبی از سوی تیم‌های خصوصی و همچنین هیات‌های استانی همراه بود.

وی افزود: در دور اول مسابقات، مبارزات به شکلی پیگیری شد که نتایج اصلا قابل پیش‌بینی نبود و تمامی تیم‌های حاضر برای صعود به مرحله دوم تلاش می‌کردند.

مدیراجرایی لیگ نوجوانان پسر تصریح کرد: با توجه به تعداد تیم‌های حاضر، رقابت‌ها در دو گروه 11 تیمی انجام شد و در نهایت 4 تیم موفق شدند به مرحله پایانی راه پیدا کنند؛ نتایج به قدری نزدیک بود که دیدارهای هفته پایانی تیم‌های دوم و سوم را مشخص می‌کرد.

چایچی اینطور ادامه داد: لیگ نوجوانان از لیگ‌های سازنده تکواندو می‌باشد و همواره در پشتوانه سازی برای تیم‌های ملی و لیگ های رده سنی بزرگسالان گام برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: فدراسیون تکواندو بر روی لیگ نوجوانان حساب ویژه‌ای باز کرده است. امیدوارم بتوانیم از نظر کیفی لیگ را به مرحله‌ای برسانیم که تمامی اعضای تیم‌ملی از لیگ تکواندو انتخاب شوند.

مدیراجرایی لیگ نوجوانان پسر گفت: ما تلاش می‌کنیم با ارتقاء کیفیت و کمیت رقابت‌ها، اسپانسرها و حامیان خصوصی بیشتری را جذب کنیم و با سرمایه گذاری که از سوی آنها صورت می‌گیرد در مربیان و تکواندوکاران ایجاد انگیزه نماییم.

چایچی در پایان گفت: لیگ نوجوانان پویاترین لیگ است و به عنوان پشتوانه آینده تکواندو ایران به شمار می‌آید؛ این رقابت‌ها باعث ارتقاء فنی تکواندوکاران می‌شود تا جاییکه دیدیم برخی از تکواندوکاران کم تجربه برای ملی‌پوشان دردسر ساز شدند.

  • 12:38
  • 1398/09/03
  • 12509