با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو صورت گرفت؛

حضور نظری در سمینار فنی پومسه کره‌جنوبی

با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو حسینعلی نظری به عنوان نماینده ایران در نشست فنی پومسه که از 26 تا 28 آبان‌ماه در "موجو" کره‌جنوبی برگزار شد، حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه فنی پومسه از 26 آبان‌ماه به مدت 3 روز با حضور 54 نفر از 33 کشور جهان در "موجو" کره‌جنوبی برگزار شد.

این نشست به منظور ارتقاء سطح فنی دانش پومسه زیر نظر فدراسیون جهانی تکواندو پیگیری شد که با دعوت از سوی این فدراسیون حسینعلی نظری نیز حضور پیدا کرد.

قوانین مسابقات سال 2019، ملاک‌های امتیازدهی برای رقابت‌های 2020 و دستورالعمل‌های اجرایی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این دوره بود.

حسینعلی نظری با اشاره به این خبر گفت: در این نشست بر توسعه تکواندو خانواده در بازی‌های ساحلی تاکید شد و همچنین از حاضرین خواستند بر بخش ابداعی تمرکز بیشتری داشته باشند.

وی افزود: بخش آموزش فدراسیون جهانی در نظر دارد همانند بخش مبارزه در پومسه نیز دوره‌های را برگزار کند و بر اساس آن مربیان را درجه بندی و برای تدریس در دوره‌های آموزشی به کشورهای مختلف اعزام نماید. همچنین برگزاری رقابت‌های رده سنی بالای 65 سال در مسابقات ماندگار شد. انجام فرم‌های جدید پومسه در میدان جهانی 2020 کنسل گردید اما در خصوص دیگر رقابت‌ها تصمیم نهایی اتخاذ نشد.

  • 13:53
  • 1398/09/05
  • 14723