با حضور رییس و دبیر هیات استان؛

جلسه مسئولین کمیته های اجرایی هیات تکواندو استان سمنان تشکیل شد

جلسه مسئولین کمیته های اجرایی هیات تکواندو استان سمنان با حضور رییس و دبیر هیات استان تشکیل و مسئولین جدید کمیته های آموزش ، فنی و لیگ معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان سمنان؛ با حضور احمد اخلاقی رئیس و اسماعیلیان دبیر هیات تکواندو استان جلسه مسئولین کمیته های اجرایی هیات استان برگزار شد.

در این جلسه اسماعیلیان دبیر هیات استان ضمن تقدیر از عملکرد کمیته های استان و ابراز رضایت مندی از فعالیت آنان بر تلاش هر چه بیشتر کمیته ها تاکید کرد. 

احمد اخلاقی رییس هیات تکواندو استان سمنان در این جلسه از میزان پیشرفت و فعالیت کمیته ها تجلیل کرد و خواستار برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر بین کمیته های اجرایی استان شد. 

در این جلسه مسئولین کمیته های اجرایی استان به تشریح فعالیت های خود پرداختند. در ادامه از زحمات ابراهیم اخلاقی تقدیر به عمل آمد و مجید مولایی به عنوان مسئول جدید کمیته آموزش به حاضرین معرفی شد.

همچنین از زحمات محمد دولتی نیز در کمیته لیگ تقدیر و حسن فاضلی راد به عنوان سرپرست جدید کمیته معرفی شد.  در ادامه از زحمات مولایی به عنوان مسئول کمیته فنی تشکر و راضیه آقاجانپور به عنوان مسئول جدید کمیته فنی منصوب شد.

  • 16:34
  • 1398/09/09
  • 17516