نشست مسئولین فدراسیون تکواندو با اعضای کارگروه عفاف و حجاب وزارت کشور

نشست مسئولین فدراسیون تکواندو با اعضای کارگروه عفاف و حجاب وزارت کشور امروز (شنبه - 24 آذرماه) در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نشست مسئولین فدراسیون تکواندو با اعضای کارگروه عفاف و حجاب وزارت کشور امروز (شنبه - 24 آذرماه) در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.

این نشست با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، سیداسماعیل جعفری مشاور معاون امور اجتماعی وزارت کشور، حجت الاسلام رضایی، سلیمانی و چنگیزی اعضای کارگروه و فاطمه جلالی مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون پیگیری گردید.

در ابتدا اعضای کارگروه در کنار مزار شهید گمنام آرمیده در فدراسیون تکواندو حضور پیدا کرده و به مقام شامخ شهید گمنام 18 ساله ادای احترام کردند؛ سپس کمیته فرهنگی فدراسیون گزارش عملکرد خود را ارائه و همچنین به شکل ویژه برنامه‌های فرهنگی عفاف و حجاب این فدراسیون مورد ارزیابی قرار گرفت.

هیات بازرسی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور براساس مصوبات شورای انقلاب فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب به بررسی و ارزیابی اقدامات و عملکرد صورت گرفته در بخش ورزش و جوانان می‌پردازد. وزارت ورزش نیز با توجه به اینکه فدراسیون تکواندو در بخش فرهنگی به عنوان فدراسیون برتر در ارائه برنامه‌های فرهنگی انتخاب شده است؛ این فدراسیون را به کارگروه وزارت کشور معرفی کرد.

  • 16:25
  • 1398/09/23
  • 16885