با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان؛

از مدال آوران و افتخارآفرینان تکواندو اردبیل تجلیل شد

از مدال آوران و افتخارآفرینان مسابقات قهرمانی تکواندو کشور و همچنین مسابقات آزاد کشوری در سال جاری قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل،  محمدرضا برادران سرپرست اداره کل ورزش و جوانان وسرپرست هیات تکواندو استان اردبیل و مدیر روابط عمومی هیات تکواندو و نفرات همراه با حضور در تعدادی از باشگاه های تکواندو مردان و زنان، ضمن دیدار با ورزشکاران و بررسی نیازمندی های آنان، با اهدای لوح و هدیه از دو مدال آور مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات آزاد کشوری سال جاری قدردانی کرد.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های هیات تکواندو استان با اشاره به ظرفیت های بالای این رشته، آمادگی اداره کل برای حمایت های لازم را اعلام کرد.

فرهاد یوسفی سرپرست هیات تکواندو استان نیز دراین مراسم با تشریح فعالیت های هیات، به عناوین اخیر کسب شده در مسابقات کشوری توسط ورزشکاران استان دراین رشته پرداخته و افزود: دست یابی به سکوهای قهرمانی و مدال و عناوین، دستاورد بزرگ و پرافتخاری برای هر ورزشکار و مربی و جامعه ورزشی و طرفداران و دوستداران ورزش است اما بالاتر از آن، طی مدارج اخلاقی و رسیدن به فلسفه اصلی ورزش می باشد که نباید تحت الشعاع ظواهر این عناوین فراموش شود.

او در ادامه از برنامه های هیات برای توسعه تکواندو در مناطق محروم و حمایت از چهره های فرهنگی و قرآنی این رشته خبرداد.

کیمیا خانزاده و مریم نعمتی به عنوان مدال آوران و خدیجه قره گوزی به عنوان مربی این قهرمانان در باشگاه افق مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین دربرنامه مشابه دیگری توسط سرپرست هیات تکواندو و جمعی از پیشکسوتان با حضور در باشگاه جوانه حسن آباد راه کلخوران از لطف الله نیکپور به خاطر کسب عنوان سرپرست نمونه در مسابقات قهرمانی کشور تجلیل به عمل آمد.

  • 14:53
  • 1398/10/01
  • 13579