کرمی: امیدوارم نماینده شایسته ای برای کشورم باشم

کاپیتان بااخلاق تکواندو ایران لژیونر شد

یوسف کرمی کاپیتان اسبق تیم ملی و قهرمان پرآوازه تکواندو کشورمان به منظور هدایت تیم "جاسترب" زاگرب صبح شنبه - 19 بهمن ماه راهی کرواسی می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ یوسف کرمی کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان به منظور هدایت تیم جاسترب زاگرب صبح شنبه -19بهمن ماه راهی کرواسی می شود.

با درخواست فدراسیون تکواندو کرواسی و تایید فدراسیون تکواندو کشورمان یوسف کرمی المپین بااخلاق تکواندو کشورمان که برنز المپیک 2004 آتن، 2 طلا بازی‌های آسیایی، 2 طلا و 2 برنز جهانی، یک طلا و 2 نقره قهرمانی آسیا و .... را در کارنامه دارد، هدایت تیم جاسترب زاگرب را برعهده گرفت.

یوسف کرمی کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان با تایید این خبر گفت: با مسئولان تیم به توافق رسیده‌ام و به مدت یک سال هدایت تیم جاسترب زاگرب را قبول کردم. برنامه ما حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی اروپا است که فروردین‌ماه برگزار می‌شود و ابتدا برای این رویداد تلاش می کنیم. امیدوارم بتوانم در حوزه مربیگری نیز نماینده شایسته‌ای برای ایران اسلامی در خارج از کشور باشم.

گفتنی است؛ پیش از این کرمی در سمینارهای آموزشی مختلفی به میزبانی کشورهای کره جنوبی، چین، مجارستان، صربستان و تونس به تدریس پرداخته است.

  • 13:25
  • 1398/11/16
  • 31811